Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää yötä! Makaronilaatikko uunissa, nomnom.

Startille, eka erä oli loistavaa peliä, toinen erä heikkoa, tosin en nähnyt kuin puolet ja kolmannen nukuin. Howard ilmiömäinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänä yönä ei nukuta, huomenna vapaapäivä ja koneella odottaa Sons of Anarchyn kolmas tuotantokausi (ja jumalauta jos joku spoilaa jotain tähän ketjuun). Jääkaapissa odottaa muutama kylmä olut. Kyllä miestä nyt hemmotellaan.

Joo o. Viel huominen pitäis jaksaa duunissa. Tosin eipä siinä nyt niin paljon jaksamista ole kun ihan mukavan olonen työpaikka.

Jumalauta, tulipas hyvää makaronilaatikkoa! Pakko ottaa vielä toinen lautasellinen.
Ja nyt mulle tuli vielä nälkäki. FFFUUUUUUUU

Mitäs tässä, ei malttais mennä nukkumaan vaikka ihan uber viikonloppu tiedossa. Koko viikonlopuksi syntien pesään, parhaaseen paikkaan missä mies vain voi viikonloppunsa viettää :haart: Su iltana sitten vapisten takaisin arkeen :D

:dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko hyvät kuulokkeet? Pitäisi itsekin ostaa jotkut. Nuo tosin varmaan jotkut 300€ kuulokkeet?
Vastaan itselleni, näköjään neljän huntin :D

Onhan ne kalliit, mutta joka sentin arvoiset. Aika sanattomaksi vetää kyllä.
Halvemmaksi ne tulevat kuitenkin kuin kallis hifisysteemi :D (kotiteatteriin saa upottaa tuhansia että ääni on hyvä)

No varmasti on hyvät, en sitä epäilekään. Oma budjetti pyörii jossakin satasen luokassa. Edelliset oli Sennheiserin HD515:t, niihin olin tyytyväinen.

Sennheiserit oli tuossa vähän vaativammassa luokassa vähän vaisuja, sen takia itse päädyin AKG:n kuulokkeisiin. Niitä on nyt kahdet.
Nykyisin saa ihan uskomattomia nappikuulokkeitakin :wtf: Ennen ei tarvinnut kyselläkään mistään bassosta, mutta nykyään saa sellaisia joissa oikeasti ON sitä beissiä.

Ja nyt se vaihtoi avatariin Pitbullin...Omat nappikuulokkeet on jotkut Phillipsin sporttinapit, pari kymppiä maksoi. Enempää ei uskalla maksaa, kun kuitenkin häviävät/hajoavat vuodessa.

Back
Ylös Bottom