Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin, että olit jo rälläkän kanssa duunissa tiskialtaan kimpussa.
Nyt taitanee olla kilttien poikien nukkumaanmenoaika.
Öitä.
Eiku hani mä tein lapun.
Teitkö sellaisen uhkalapun, johon leikkasit kirjaimet paikallislehdestä? Ettei varmasti kukaan tiedä kuka lapun kirjoitti.
Se on se tanko, mitä sä ryit eilen siellä salilla. Se on vaan liian painava sulle vielä.Yskä raastaa keuhkoputkia... Ai prkl!
Not funny anymore. :(Se on se tanko, mitä sä ryit eilen siellä salilla. Se on vaan liian painava sulle vielä.
No älä ny. Huomenna on jo viikonloppuki ja kaikkee :DNot funny anymore. :(
Onneksi! Taidan vetästä pullollisen rommia...No älä ny. Huomenna on jo viikonloppuki ja kaikkee :D
Allekirjoitusta en laittanut, mutta yksi pomoista tykkäsi lapusta heti kun sen olin laittanut ylös. Pyysi että tekisin samankaltaisen myös miestenvessaan, kun poloset eivät osaa tarkkuusammuntaa kuulemma.
Saatana kun meinaa tulla kurkku kipeäksi. Noh vaikka flunssaksi äityisikin niin ei kai se VOI vielä huomenna olla kauheen paha?? Eihän?
Treenit on kyllä todella loistava tapa kanavoida paskaa.Mä oon ollu koko viikon romuna. Pilkkiny joka ilta sohvalla. Tänään onneks menin vääntää. Koht pääsee "isojen" poikien kanssa temmeltää. Tää kuukaus vielä loppuun ja sitten päästää ihmettelemään kunnon treenejä.

9 Ways Guys Pee
Ei se ole niin helppoa kuin naiset luulee! Tosin kyllä vuosien kokemuksella pitäisi osata jo vähän paremmin käsitellä.