Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Megan on aivan tyhjä päästä sen perusteella, mitä olen haastatteluja katsonut. Muutenkaan minusta aivan järkyttävästi ylihypetetty ulkonäöltään. Paremman näköisiä näyttelijöitä löytyy Hollywoodista.

Olen aina ihmetellyt mitä väliä älykkyydellä oikeasti on naisia rankattaessa, koska eihän niitä aivoja panna. Itse välitän vain ulkonäöstä. Tämä ei ollut vitsi.

Thanks, palasin maan pinnalle. Pidän tästä kiinni = lisää viunaa...
Sorry, ei ollu tarkoitus. Ystävällisenä neuvona kehottaisin kyl ennemminki vähentämään sitä viinaa, jos haluaa löytää vierestään paremman ku noita-akan. Oon kuullu, ett se auttaa.

Olisitko eri mieltä, jos Megan haluaisi kanssasi naimisiin?

Mahdoton tässä tilanteessa sanoa. Kaippa siinä alkaisi melkoinen painiminen, että haluanko oikeasti sietää siippaani vai haluanko statusvaimon.

Olen aina ihmetellyt mitä väliä älykkyydellä oikeasti on naisia rankattaessa, koska eihän niitä aivoja panna. Itse välitän vain ulkonäöstä. Tämä ei ollut vitsi.

Meitä on toki moneen junaan. Itse tiedän omasta seurusteluhistoriasta, että luonne ja päänsisältö ovat ulkonäköä tärkeämpiä. Vaikka olisi (ainakin omaan silmään) kuinka kaunis, niin se ei paljoa paina vaakakupissa, jos ei siedä naisen luonnetta.

Mahdoton tässä tilanteessa sanoa. Kaippa siinä alkaisi melkoinen painiminen, että haluanko oikeasti sietää siippaani vai haluanko statusvaimon.

Meitä on toki moneen junaan. Itse tiedän omasta seurusteluhistoriasta, että luonne ja päänsisältö ovat ulkonäköä tärkeämpiä. Vaikka olisi (ainakin omaan silmään) kuinka kaunis, niin se ei paljoa paina vaakakupissa, jos ei siedä naisen luonnetta.

Nimenomaan... ex oli ulkonäön puolesta kuin unelma, mut aivot olisi saanu vaihtaa. Vakavia, pitkiä suhteita mulla ollu 4. Puolet ja puolet niistä näkö vs. aivot. Ei saisi yleistää, mutta lukuisien lyhytaikaisten suhteiden perusteella, miltei noin se menee. Nyt etsitään sitä täydellistä pakettia, vähempään ei tyydytä. Tiedän, että poikkeus vahvistaa säännön...

Back
Ylös Bottom