Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä ymmärtäisin, jos naureskellen heittäis "et sit kutita mua", mutta mä yleensä hyvin vakavana ja silmiin tuijottaen, painottaen tärkeitä sanoja ja kertoen seurauksista, toistaen useamman kerran kriittisiä kohtia ilmoitan asian ja silti pitää kokeilla?! Ei mee enää uhkarohkeuden, vaan silkan tyhmyyden piikkiin.

Sama asia mulla myös korkeiden paikkojen kanssa. Laivalla en mee kannelle ollenkaan, tai jos menen niin mieluiten yksin. Kerran menin porukalla ja ennen kuin kannelle mentiin, niin sanoin että mulle ei saa sitten tehdä niitä "hui meinasit tippua" -säikytyksiä, koska mulle iskee sellainen pakokauhu, jonka kourissa ajattelen että on järkevämpää hypätä alas kuin jäädä sinne ylös missä pelottaa. Sama homma muiden korkeiden paikkojen kanssa, mua ei saa säikyttää, ei saa pelleillä jne. Kerran olin kiipeilemässä ja kaveri ojensi kätensä. Katoin sitä silmiin ja sanoin: "Jos nyt päästät irti ja mä edes pikkaisen horjahdan niin mä pieksän sut niin ettei sua voi tunnistaa enää edes hammaskartoista!" Ei päästäny irti :D

Mä ymmärrän kiusaottelun ja oon ihan sen puolella, puolin jos toisin. Mut jos tuloksena on kiusaajalla tahattomasti aiheutettu ruhje / haava / muuten kipeä kohta ja kiusatulla paha olo satuttamisen vuoksi, miksi täytyy aiheuttaa molemmille kipua (fyysistä ja henkistä)? Mun näkemyksen mukaan kiusoittelun tarkoitus on tuottaa edes toiselle hyvä mieli, mielellään molemmille.

Mukavan kiusoittelun hengessä itsekkin tarkoitin kommenttini. Tympiähän se on jos toisella on pallit sinisenä ja toinen itkee, huutaa ja koittaa selittää kuinka varoitti herkästä kutiamisesta. Noh. näin sitä opitaan :)

Sama asia mulla myös korkeiden paikkojen kanssa. Laivalla en mee kannelle ollenkaan, tai jos menen niin mieluiten yksin. Kerran menin porukalla ja ennen kuin kannelle mentiin, niin sanoin että mulle ei saa sitten tehdä niitä "hui meinasit tippua" -säikytyksiä, koska mulle iskee sellainen pakokauhu, jonka kourissa ajattelen että on järkevämpää hypätä alas kuin jäädä sinne ylös missä pelottaa. Sama homma muiden korkeiden paikkojen kanssa, mua ei saa säikyttää, ei saa pelleillä jne. Kerran olin kiipeilemässä ja kaveri ojensi kätensä. Katoin sitä silmiin ja sanoin: "Jos nyt päästät irti ja mä edes pikkaisen horjahdan niin mä pieksän sut niin ettei sua voi tunnistaa enää edes hammaskartoista!" Ei päästäny irti :D
Ilmeisesti näki sun silmistä, ett jos oma henki on kallis, ei kannata irrottaa. :D Mä voin mennä korkeisiin paikkoihin, jos voin pitää kiinni jostain. Saa säikytelläki, jos vaan mulla on tukeva ote jostain. Jos ei oo, ni taposta istuisin pian linnassa...

Mulla ainaki käsien kylmyys on seurausta tupakanpoltosta -> ääreisverenkierto heikentyny. Ennen oli hyvinkin lämpöset kädet, harvoin käytin edes hanskoja talvella. Nykyään on sormet ja varpaat kaiken aikaa jäässä.

Oon joskus vitsaillu benji-hypyistä, että kun en muuten uskaltais hypätä ni jonku pitäis siellä ylhäällä säikyttää mut niin sit hyppäisin alas :D

Ja mä jään roikkumaan tänne & tekemään töitä näpit jäässä! Eihän tässä ole kuin se viisi ja puoli tuntia jäljellä... :evil:

Mä kattelen noita otteluilta. Pitäs kyllä mennä vaan nukkumaan. Kolmeen valvominen ei oo taas kovin fiksua.

Ötyä...
Ja hyvää sellaista. Detroit voitti LA Kingsin vieraissa 1-4

Vilkasin vaan ekan erän jälkeen kun tilanne oli 1-1. Hyvä että Detroit vei.

Jep,
Nyt oli taas hyvä peli. Liikaa ailahtelee. No tolla pelillä taas ruvetaan nousemaan sarjassa...Mitäs Tepelle muuta ? Mikä miestä mietityttää ?

Back
Ylös Bottom