Mä ymmärtäisin, jos naureskellen heittäis "et sit kutita mua", mutta mä yleensä hyvin vakavana ja silmiin tuijottaen, painottaen tärkeitä sanoja ja kertoen seurauksista, toistaen useamman kerran kriittisiä kohtia ilmoitan asian ja silti pitää kokeilla?! Ei mee enää uhkarohkeuden, vaan silkan tyhmyyden piikkiin.
Sama asia mulla myös korkeiden paikkojen kanssa. Laivalla en mee kannelle ollenkaan, tai jos menen niin mieluiten yksin. Kerran menin porukalla ja ennen kuin kannelle mentiin, niin sanoin että mulle ei saa sitten tehdä niitä "hui meinasit tippua" -säikytyksiä, koska mulle iskee sellainen pakokauhu, jonka kourissa ajattelen että on järkevämpää hypätä alas kuin jäädä sinne ylös missä pelottaa. Sama homma muiden korkeiden paikkojen kanssa, mua ei saa säikyttää, ei saa pelleillä jne. Kerran olin kiipeilemässä ja kaveri ojensi kätensä. Katoin sitä silmiin ja sanoin: "Jos nyt päästät irti ja mä edes pikkaisen horjahdan niin mä pieksän sut niin ettei sua voi tunnistaa enää edes hammaskartoista!" Ei päästäny irti :D