Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tätiKäytin homosanakirjaa ja tällaisia tuloksia tuli :D
bat boy
A boy that loves large penises. He likes his sexual partner to have more than seven inches of cock.
Homosexual hitchhiker using prostitution to travel.
Young soldier, or cross-country hitchhiker who will allow a homosexual driver to suck him off in trade or exchange for a ride!

Kaira-pieniMä en poistu täältä enää ikinä mihinkään muualle kuin Alkoon hakemaan lisää viiniä. Kolme vuotta tasaista lepakoksi leimaamista, minä luovutan!
Pistä ykkönen eteen, ni ollaan mun lukemissa.Kiitos täti
Miten olenkaan selvinnyt tähän ikään asti tietämättä moisen sanakirjan olemassaolosta? Perustermit, kuten cottaging, on kyllä hallussa, mutta toi oli ihan uutta.
Kaira-pieniPistä ykkönen eteen, ni ollaan mun lukemissa.
Mä voisin kyllä ihan jo vaihtelun vuoksi ottaa vähän lesboflirttiä vastaan :DMä en poistu täältä enää ikinä mihinkään muualle kuin Alkoon hakemaan lisää viiniä. Kolme vuotta tasaista lepakoksi leimaamista, minä luovutan!
Yes, let me be your bat boy ;)Huomaa myös toi myöhemmin lisäämäni musikaali-referenssi. Epäilen sitä, ja Batmania, suurimmiksi syiksi miksi puhutaan bat-boysta.
Mä voisin kyllä ihan jo vaihtelun vuoksi ottaa vähän lesboflirttiä vastaan :D
Yes, let me be your bat boy ;)
Mut ainaki sulla on vientiä! Hitusen vääränlaista, mutta vientiä kuitenkin.Voi luoja :D Ekoilla kerroilla mä vaan nauroin. Sit jopa homot alkoi luulla mua lesboksi ja toistuvasti mua tullaan iskemään naisten aloitteesta. Tänään sain facebookissa viestin ihan oudolta naisihmiseltä, ehdotti treffejä ja lupasi, etten tule pettymään. Mulle tosin ehdotettiin viime yönä (miehen toimesta), että jos et voi voittaa heitä - liity heihin. EN MINÄ TAHO!!
For you, I can be anything.....Bat boy vai ballet boy? ;)
Haluan!
Ja ihan just väitit että ei tule tapahtumaan. Sä et vaan pysty vastustamaan mun viehätysvoimaa ;)Sä nyt ootkin niin tommonen. Mä voin soittaa sulle yöllä herutussoittoja niin saat sit vähä flirttiä :D
Mut ainaki sulla on vientiä! Hitusen vääränlaista, mutta vientiä kuitenkin.
Parhaat ilmeet tulee vierailta ihmisiltä, ku ne superhypervarovaisesti kyselee suuntautumista. :lol2: Miehenä oleminen vois olla monin verroin helpompaa ku naisena - näin ainaki kuvittelisin.
For you, I can be anything.....
Olen kohdannut vakavan ongelman. En pysty päättämään, kumpi on tämän planeetan #1, Olga vai Megan.
![]()
![]()
Sulle flirttaa vain dyket ja bat boyt. Ei mee lujaa :(Aaawww, muru :haart: