Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sä oot varmaan tosi ylpeä ittestäs nyt.

En oikeastaan. Mä oon kyllä ihan oikeasti kipeä ja sen takia on ihan hyvä jäädä kotiin, varsinkin kun olen ollut kipeänä jo viikon ja kiduttanut itseäni tekemällä pitkää päivää yliopistolla ja sen jälkeen töissä. Ottavat muutkin ihmiset välillä saikkua.

Joo,sillon kun ne ei pysty menee töihin.

Voin sun kanssas... Senkin moraalipoliisi! Onneksi pomo lähetti viestiä takaisin, sano että pysy vaan kotona, mun niiskutus on kuulemma säälittänyt työkavereita koko viikon :D

Pojat, sieltä tulis kans Showgirls Neloselta viittä vaille yksi. ;)

mitävittua ohjelmisto myöhässä. syytän nelosta siitä en pääse ajoissa nukkumaan ku ne ei voi laittaa leffaa pyörii ajoissa.... mur

Äläs nyt hulluja puhu, John McLane voittaa kaikki! Jippikaijee matafaka! :)
Toi on vaan, niin uskomattoman loistava leffa, että ei Johnikaan nyt tänään vie voittoa. Vaikkakin on feat Halme. Ihan hyvä tuo kolmonenki on, et ei siinä mitään. Ja kova Die Hard dikkari olen itse myös.

mitävittua ohjelmisto myöhässä. syytän nelosta siitä en pääse ajoissa nukkumaan ku ne ei voi laittaa leffaa pyörii ajoissa.... mur
Perkeleen Talent suomi, nyt tuli Kiukulle kiukku!
Ja totta sokka, on se Isku moga(joku mikä lie) hyvä leffa.

Edit.
Hellyyden kipeä kissa taisi puhkaista tärykalvon mun korvasta.. Ei jummi jammi..
Kaivoin tulitikulla korvaa (huono ja ällö tapa) tässä sohvalla ja eikös se kissan vintiö tullu puskemaan kättä jolla kaivoin korvaa niin mukavasti tikku pamautti ton kalvon. Voin sanoo että älkää kokeilko kotikonstein tärykalvon puhkaisua.. Helvetti.
Eläimet <3

Mistä sivulta sai nhl peleihin streameja? Esim: tämän päivän capitals - red wings?

Black Hawk Down tulee TV5:lta samaan aikaan. Sitä ei voita tän illan ohjelmistossa mikään.

Oo tässä sit tosissas hauikset pumpissa ja maastohousut jalassa ku mainoskatkoilla tulee jotain emätin puikko mainoksia. Perkele!!!! Jos aikaisem, min olin pohtinut ostamista niin nyt en ainakaan osta, meni ihan pilalle sotaisa fiilis kämpillä!

Back
Ylös Bottom