Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai paiskoit molempia pitkin tatamia kunnes nöyrästi pyysivät anteeksi?

Osoitin vähän vyötäni ja sanoin tehneeni ukemeita jo vuodesta -95, eli reilusti ennen kuin nämä kersat ovat syntyneet. Uhkasin myös punnerruttamisella. Lapsille pitää opettaa, että Führerin varpaille ei hypitä!

Sen verran vitutusta ilmassa, että nyt se rauta nousisi :P

Kyllä nousis todellakin, mutta mulla on vielä kassa laskematta ja sali menee kuudelta kiinni lauantaisin! Ja sekin sali mihin mulla on tän viikon lahjakortti menee kans lauantaina jotenki aikasin kiinni muistaaksee... Velikää ei oo kotosalla ni ei pääse niitten talon salille treenaa ku ei oo avaimeja sinne. Pakko kai kasata vitutusta ja vetää huomenna joku tajuton treeni maraton. LesMills maraton + jalkajumppa saattais olla huomiselle sopivan rankkka setti, tai sit vedän joka raajan niin vitun loppuun etten kävele koko ens viikkoo. ÖRRÄÖÄÖÄS

Kyllä nousis todellakin, mutta mulla on vielä kassa laskematta ja sali menee kuudelta kiinni lauantaisin! Ja sekin sali mihin mulla on tän viikon lahjakortti menee kans lauantaina jotenki aikasin kiinni muistaaksee... Velikää ei oo kotosalla ni ei pääse niitten talon salille treenaa ku ei oo avaimeja sinne. Pakko kai kasata vitutusta ja vetää huomenna joku tajuton treeni maraton. LesMills maraton + jalkajumppa saattais olla huomiselle sopivan rankkka setti, tai sit vedän joka raajan niin vitun loppuun etten kävele koko ens viikkoo. ÖRRÄÖÄÖÄS

ROOOOOOOOAAAAAARRRRRRRRR!!! Oikea asenne, onneksi omalle salille pääsee joka päivä 5-23 kortilla.

Mitäs yrittäjyyttä yrität?
Turusta tultu, onneks on lauantai mutta kiitos lauantain, salit menee kuudelta kiinni Riihimäessä. Noo.. Kotona keksitään jotain ovelaa jumppaa.

Uusi samanlainen viikko.

Not quite, oikeastaan aika vauhdikas ja värikäs viikko tulossa. Alkaa ihan loistavasti vielä upealla keikkaryöpytyksellä jonka jälkeen tulisi yksi kesälomapäivä. :D :rock:

Not quite, oikeastaan aika vauhdikas ja värikäs viikko tulossa. Alkaa ihan loistavasti vielä upealla keikkaryöpytyksellä jonka jälkeen tulisi yksi kesälomapäivä. :D :rock:

Mikä keikka on tiedossa? Ja mitä olet suunnitellut hulppealle kesälomallesi? Joku matka? :D

Mikä keikka on tiedossa? Ja mitä olet suunnitellut hulppealle kesälomallesi? Joku matka? :D

Tämmönen keikka http://www.tiketti.fi/tapahtuma/12457

Ja taitaa olla niin, että kesälomalla ainoat matkani teen lähimpään ruokakauppaan ja salille. :D Ellei jollakin ois tarjota omaa private-jettiään lainaksi, kaikki kustannukset hoidettuna?

Ikeassa ei ole vikaa. Yksin siellä voi käydä.
Lasten kanssa todella hankala paikka. "Iskä saanko jäädä tähän leikkimään. Iskä saanko mennä tonne leikkimään. ISKÄISKÄISKÄISKÄ.."ARGGG.. Ette saa. Miksi? Koska me lähdetään juuri nyt kotia"

Tuhlasin kuitenkin +60€ ja safkat päälle..

Todella rankka paikka. Kroppa ihan poikki :D

Ikeassa ei ole vikaa. Yksin siellä voi käydä.
Lasten kanssa todella hankala paikka. "Iskä saanko jäädä tähän leikkimään. Iskä saanko mennä tonne leikkimään. ISKÄISKÄISKÄISKÄ.."ARGGG.. Ette saa. Miksi? Koska me lähdetään juuri nyt kotia"

Tuhlasin kuitenkin +60€ ja safkat päälle..

Todella rankka paikka. Kroppa ihan poikki :D

Yhden kanssa tuo onnistuu jotenkuten, mutta 2 alle 5vuotiasta on jo katastrofi.

Olen maailman laiskin ihminen. Laitoin pomolle meiliä etten tule töihin koska olen kipeä. Olenhan mä jonkun verran kipeä, mutta periaatteessa pystyisin kyllä olemaan illan töissä. Ei vaan yhtään huvita, joten lintsaan.

Vois kans katsoa leffan tänään... Ja syödä suklaata.

Olen maailman laiskin ihminen. Laitoin pomolle meiliä etten tule töihin koska olen kipeä. Olenhan mä jonkun verran kipeä, mutta periaatteessa pystyisin kyllä olemaan illan töissä. Ei vaan yhtään huvita, joten lintsaan.

Vois kans katsoa leffan tänään... Ja syödä suklaata.

Sä oot varmaan tosi ylpeä ittestäs nyt.

Tästä tuli mieleen että pitäisköhän lähteä takaisin Ausseihin, ihan jotta pääsisi nauttimaan jälleen Soundwave festareista... Oli se aika toista se tarjonta viimeksi ko usein Suomessa.. Ja monta uuttakin bändi tuttavuutta tuli <3 Toinen ois tietty Big day out.. ja niin no.. onhan näitä.

Back
Ylös Bottom