Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saavuin baarista himaan ja korkkasin oluen.

Liian terveellistä ruokaa himassa. Tekis mieli jotain kunnon mättöä, mutta pitää tyytyä ruisleipään ja pähkinöihin...

Liian terveellistä ruokaa himassa. Tekis mieli jotain kunnon mättöä, mutta pitää tyytyä ruisleipään ja pähkinöihin...

Mulla ois donitseja. ;)

Ja nyt vasta sanot kun ajattelin jo mennä nukkumaan :p

No ehdotinhan mä jo hoitaa sun selkäjumit pois aikasemmin, donari ois ollu rentouttava plussa sen jälkeen. :D

No ehdotinhan mä jo hoitaa sun selkäjumit pois aikasemmin, donari ois ollu rentouttava plussa sen jälkeen. :D

Nii ja selkä on edelleen jumissa. Nyt mulla ei mee hyvin, pitää yrittää hyödyntää tää tarjous myöhemmin ;)

Nyt kyllä mentävä nukkumaan ku ei pysy enää silmät auki :D

Nii ja selkä on edelleen jumissa. Nyt mulla ei mee hyvin, pitää yrittää hyödyntää tää tarjous myöhemmin ;)

Nyt kyllä mentävä nukkumaan ku ei pysy enää silmät auki :D

Mulla on sitä kesälomaa ens viikolla. ;)

Huomenta!

Älytön aamupala syöty. Väsymystä ja hedari. Prkl.

Huomenia! Mun piti herätä aamulla salille, mut en jaksanu vaik oon nukkunu ihan liikaa. Mä haluun semmosen PT:n, joka vois laittaa aamupalan valmiiks ja sit kantaa vaan reteesti suoraan aamupalapöydän kautta salille :D

Huomenia! Mun piti herätä aamulla salille, mut en jaksanu vaik oon nukkunu ihan liikaa. Mä haluun semmosen PT:n, joka vois laittaa aamupalan valmiiks ja sit kantaa vaan reteesti suoraan aamupalapöydän kautta salille :D

Aika kovat vaatimukset, mutta eiköhän tuohonkin joku suostuisi ;)

Heil Siitoin. On selvää, että nykyajan nuoriso on aika kuritonta ja univormu luo tunteen kurista, järjestyksestä ja oikeudenmukaisuudesta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom