Mitäs ne ipanat keksi?Kakaroille treenejä vetäessäni jouduin lisäksi hävyttömän kettuilun kohteeksi heidän taholtaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs ne ipanat keksi?Kakaroille treenejä vetäessäni jouduin lisäksi hävyttömän kettuilun kohteeksi heidän taholtaan.
Mitäs ne ipanat keksi?
Yksi väitti etten osaa tehdä ukemia eteenpäin ja toinen muuten vain kyseenalaisti tietoni ja taitoni.
Ne paskiaiset!Yksi väitti etten osaa tehdä ukemia eteenpäin ja toinen muuten vain kyseenalaisti tietoni ja taitoni.
Kai paiskoit molempia pitkin tatamia kunnes nöyrästi pyysivät anteeksi?
Sen verran vitutusta ilmassa, että nyt se rauta nousisi :P
Kyllä nousis todellakin, mutta mulla on vielä kassa laskematta ja sali menee kuudelta kiinni lauantaisin! Ja sekin sali mihin mulla on tän viikon lahjakortti menee kans lauantaina jotenki aikasin kiinni muistaaksee... Velikää ei oo kotosalla ni ei pääse niitten talon salille treenaa ku ei oo avaimeja sinne. Pakko kai kasata vitutusta ja vetää huomenna joku tajuton treeni maraton. LesMills maraton + jalkajumppa saattais olla huomiselle sopivan rankkka setti, tai sit vedän joka raajan niin vitun loppuun etten kävele koko ens viikkoo. ÖRRÄÖÄÖÄS
Uusi samanlainen viikko.

Not quite, oikeastaan aika vauhdikas ja värikäs viikko tulossa. Alkaa ihan loistavasti vielä upealla keikkaryöpytyksellä jonka jälkeen tulisi yksi kesälomapäivä. :D![]()
Mikä keikka on tiedossa? Ja mitä olet suunnitellut hulppealle kesälomallesi? Joku matka? :D
Ikeassa ei ole vikaa. Yksin siellä voi käydä.
Lasten kanssa todella hankala paikka. "Iskä saanko jäädä tähän leikkimään. Iskä saanko mennä tonne leikkimään. ISKÄISKÄISKÄISKÄ.."ARGGG.. Ette saa. Miksi? Koska me lähdetään juuri nyt kotia"
Tuhlasin kuitenkin +60€ ja safkat päälle..
Todella rankka paikka. Kroppa ihan poikki :D
Olen maailman laiskin ihminen. Laitoin pomolle meiliä etten tule töihin koska olen kipeä. Olenhan mä jonkun verran kipeä, mutta periaatteessa pystyisin kyllä olemaan illan töissä. Ei vaan yhtään huvita, joten lintsaan.
Vois kans katsoa leffan tänään... Ja syödä suklaata.
Tämmönen keikka http://www.tiketti.fi/tapahtuma/12457