Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu, eksyin yli tunniksi selailemaan irc-galleriaa... Me NoLife

Ei vittu, eksyin yli tunniksi selailemaan irc-galleriaa... Me NoLife

Mulla on yks kaveri, jolla ainakin aikaisemmin oli tylsistyneenä tapana mennä galtsun etusivulle ja klikkailla refreshiä niin kauan että jonkun nätin tytön kuva ilmestyy ;)

Juu, mutta sä oot käsittäny kerhon idean väärin - se on vaan klubi meille joille läski tuppaa kertymään helposti eli "imee läskiä kuin sieni vettä", ei sillä ole luovuttamisen kanssa mitn tekemistä. :)
No sittenhän minä olen syntynyt tuon jäseneksi. Aineenvaihdunta kohtuu hidas, ruokahalu hirveä, rasvaa kertyy helposti eikä kroppa pidä isoista hiilarimääristä, mutta on tuossa sitten se pluspuoli tietysti, että kun treenaa tehokkaasti ja viitsii katsoa syömisiään, niin toisaalta tarttuu sitä lihaakin sitten jotenkuten eikä tarvitse ottaa paineita bulkkaamisesta, kun se hoituu ihan omalla painollaan, kun vaan antaa itselleen luvan syödä reilummin kunnon ruokaa.

Vaikken kyllä vielä suostu tunnustamaan olevani vanha, niin nuo muut kriteerit täyttyvät heittämällä. Eli siinä tapauksessa, count me in.

Mulla on yks kaveri, jolla ainakin aikaisemmin oli tylsistyneenä tapana mennä galtsun etusivulle ja klikkailla refreshiä niin kauan että jonkun nätin tytön kuva ilmestyy ;)

:lol2: Mä sentään pompin kommenttejen kautta...:rolleyes:

Vois ruveta nukkumaan, vaikka ei väsytä vielä yhtään mutta huomenna pitäs herätä siinä 6.30

mulla on hevonvitunperkeleen palaveri puoli 5 (!) ja kiinnostaa ihan helvetisti herätä siihenaikaan..

Voi elämä.. Eipä taida sittenkään olla vielä varmaa tuo Räikkösen maailmanmestaruus..
Jotenkin ei yllätä taas yhtään.

MTV3 txt. 276

VOI VITTU!! jos joku hamilttoni olis voittanu niin ne ei olis edes tutkinu tuota.
oon aina sanonu että BMW:stä ei ole kuin harmia.

No sittenhän minä olen syntynyt tuon jäseneksi. Aineenvaihdunta kohtuu hidas, ruokahalu hirveä, rasvaa kertyy helposti eikä kroppa pidä isoista hiilarimääristä, mutta on tuossa sitten se pluspuoli tietysti, että kun treenaa tehokkaasti ja viitsii katsoa syömisiään, niin toisaalta tarttuu sitä lihaakin sitten jotenkuten eikä tarvitse ottaa paineita bulkkaamisesta, kun se hoituu ihan omalla painollaan, kun vaan antaa itselleen luvan syödä reilummin kunnon ruokaa.

Vaikken kyllä vielä suostu tunnustamaan olevani vanha, niin nuo muut kriteerit täyttyvät heittämällä. Eli siinä tapauksessa, count me in.

Vanhuus liittyi varmaan johonkin muuhun shiban blogissa, en muista. Tervetuloa kerhoon, kriteerit täyttyy todella hienosti.

En tosin tiedä tuosta lihan tarttumisesta omalla kohdalla. Mutta mä oonkin jo vanha. :D (V*tut oon, vaikka shiba mua sedäksi sanookin.)

Dymo -setä kyllä tietää nämä jutut..hihhih..
Tietäsit vaan, ni et hihittelis.

:lol2:

Over and out, kapteeni rotta kuittaa...

:zzzz:

Vanhuus liittyi varmaan johonkin muuhun shiban blogissa, en muista. Tervetuloa kerhoon, kriteerit täyttyy todella hienosti.

En tosin tiedä tuosta lihan tarttumisesta omalla kohdalla. Mutta mä oonkin jo vanha. :D (V*tut oon, vaikka shiba mua sedäksi sanookin.)

Se oli se Der Alte -jutska.

Ja tervetuloa munkin (possumunkin) puolesta:hyvä:

Eipäs puhuta munkeista siellä, kun täällä nähdään jo nälkää. Lihat jo söin, mutta nälkä jäi ja nyt täytyy vain toivoa, että nuo rehut edes vähän pelastaisivat tilannetta.

Voih, ymmärrän. Joskus sitä nälkää vaan ei millään saa kesytettyä. No paitsi ehkä kunnon keolla jauhelihapihvejä (mä syön niitä tosi lahjakkaasti).

No mä taidan arvata. Siksi en lähdekään "sille" linjalle härkkimään. Voi olla että kohtaisin ylempäni:eek:

Mut ylempi... Tasavertaisuudella mennään, muuten ei toimi. Tai voi toimia, muttei niin hyvin.

Eipä siinä, "se" linja voi jäädä. Mulla on tosin teoria siitä miksi kutsut mua sedäksi. :D

Mä en kyllä yhtään oo setä. Paitsi veljenpojille.

Eipä siinä, "se" linja voi jäädä. Mulla on tosin teoria siitä miksi kutsut mua sedäksi. :D

Muistaakseni meillä oli hieno sopimuskin aiheesta. Mulla on aina sedistä pulaa niin että sovit siihen paikkaan mainiosti! :D

Back
Ylös Bottom