Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytyy sanoo että täältä tähän.. Kimi kiitos! 2000-luvun toistaiseksi paras päivä...edit: nyt ku miettii ni aika tasan 8 vuotta tätäki hetkeä odotettu!

mut oonki nolife f1 fanittaja;)

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FktLnnYx7Fk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FktLnnYx7Fk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Ei se oo vältsysti huomannu... Ajatus lähti siitä sun blogijutusta missä oli Jyllikin... Siis tää.

Olin just menossa nukkumaan viimosiakin darran rippeitä ketoon, mut sit snookkerin jälkeen vahingossa räpsäsinkii kakkoselle (käyn aina kakkosen läpi ennen nukkumaanmenoa) ja siellä Timberleikin Jussilla show:ta menossa vielä kahteen asti.
Sinänsä hieno kanavasurffaus löytö, mutta lepo olisi kyllä tullut jo nyt tarpeeseen...

Ei se oo vältsysti huomannu... Ajatus lähti siitä sun blogijutusta missä oli Jyllikin... Siis tää.
Kunhan ette minua yritä käännyttää, sillä ihan vielä en ole valmis luovuttamaan. Olen taas jo toista päivää ketolla niiden muutaman reilummin(mutta tarkoituksella melko puhtaasti) syödyn päivän ja kierron raskaimman treeniviikon läpiviennin jälkeen. Tänään on jo tehty yksi salitreenikin taas nälässä, kun kävin vähän kevyesti(kevyt viikko kun on) pumppailemassa yläkroppaa. Vielä minä ne vatsalihakseni löydän :D.

Jos siis oli kyse tuosta vanhojen läskisienten kerhosta, josta heittelitte ilmaan ideaa Shiban blogin kommenteissa?

Lähdenkin tästä juuri hakemaan 7% naudanpaistijauhelihaa keittiöstä ja laittamaan kukkakaali-parsakaali -sekoituksen mikroon :kuola:.

Kunhan ette minua yritä käännyttää, sillä ihan vielä en ole valmis luovuttamaan.

Elät siis vielä itsepetoksessa? Ok, me odotetaan sitten kun tulet raapimaan ovea :whip:

joko shiba on kuumana?

Sut pitäisi palauttaa takaisin äidilles!

Dymo, mitä nää meinaat tilalle? N810, kenties? :) Olen itte miettinyt sellaista luento/reissuleluksi :kuola:
Emt. Nyt kun en tarvii juurikaan kokonäppistä niin tuo N73 rokkaa. Pari jutskaa siitäkin kyllä uupuu, mutta toistaseks sillä pärjää. N810 vois olla hauska. 770:aa jonkun aikaa "käytin", kiva surffata esim. sängyssä tms. :D

Kunhan ette minua yritä käännyttää, sillä ihan vielä en ole valmis luovuttamaan. Olen taas jo toista päivää ketolla niiden muutaman reilummin(mutta tarkoituksella melko puhtaasti) syödyn päivän ja kierron raskaimman treeniviikon läpiviennin jälkeen. Tänään on jo tehty yksi salitreenikin taas nälässä, kun kävin vähän kevyesti(kevyt viikko kun on) pumppailemassa yläkroppaa. Vielä minä ne vatsalihakseni löydän :D.

Jos siis oli kyse tuosta vanhojen läskisienten kerhosta, josta heittelitte ilmaan ideaa Shiban blogin kommenteissa?
Juu, mutta sä oot käsittäny kerhon idean väärin - se on vaan klubi meille joille läski tuppaa kertymään helposti eli "imee läskiä kuin sieni vettä", ei sillä ole luovuttamisen kanssa mitn tekemistä. :)

joo, on tuoreessa muistissa kyllä :D
Sun blogissa on hyvää settiä. :D

jos minulla olisi nyt ilmastointiteippiä,kumikäsineet,vaseliinia ja banaani niin minä....

Mikä mies muka jolla ei ilmastointiteippiä, kumihanskoja, vaseliinia ja banaaneja löydy työpöydän ylimmästä laatikosta ;)

höh? tiedätkö shiba.. jos minulla olisi nyt ilmastointiteippiä,kumikäsineet,vaseliinia ja banaani niin minä....

Jösses mikä meiss...eiku mielikuvitus sulla on:eek:! Eikö sinua piesty lapsena tarpeeksi?

Back
Ylös Bottom