Siis tarkotat yöpöydän? :DMikä mies muka jolla ei ilmastointiteippiä, kumihanskoja, vaseliinia ja banaaneja löydy työpöydän ylimmästä laatikosta ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tarkotat yöpöydän? :DMikä mies muka jolla ei ilmastointiteippiä, kumihanskoja, vaseliinia ja banaaneja löydy työpöydän ylimmästä laatikosta ;)
Ei vittu, eksyin yli tunniksi selailemaan irc-galleriaa... Me NoLife
No sittenhän minä olen syntynyt tuon jäseneksi. Aineenvaihdunta kohtuu hidas, ruokahalu hirveä, rasvaa kertyy helposti eikä kroppa pidä isoista hiilarimääristä, mutta on tuossa sitten se pluspuoli tietysti, että kun treenaa tehokkaasti ja viitsii katsoa syömisiään, niin toisaalta tarttuu sitä lihaakin sitten jotenkuten eikä tarvitse ottaa paineita bulkkaamisesta, kun se hoituu ihan omalla painollaan, kun vaan antaa itselleen luvan syödä reilummin kunnon ruokaa.Juu, mutta sä oot käsittäny kerhon idean väärin - se on vaan klubi meille joille läski tuppaa kertymään helposti eli "imee läskiä kuin sieni vettä", ei sillä ole luovuttamisen kanssa mitn tekemistä.![]()
Siis tarkotat yöpöydän? :D
Mulla on yks kaveri, jolla ainakin aikaisemmin oli tylsistyneenä tapana mennä galtsun etusivulle ja klikkailla refreshiä niin kauan että jonkun nätin tytön kuva ilmestyy ;)

Voi elämä.. Eipä taida sittenkään olla vielä varmaa tuo Räikkösen maailmanmestaruus..
Jotenkin ei yllätä taas yhtään.
MTV3 txt. 276
No sittenhän minä olen syntynyt tuon jäseneksi. Aineenvaihdunta kohtuu hidas, ruokahalu hirveä, rasvaa kertyy helposti eikä kroppa pidä isoista hiilarimääristä, mutta on tuossa sitten se pluspuoli tietysti, että kun treenaa tehokkaasti ja viitsii katsoa syömisiään, niin toisaalta tarttuu sitä lihaakin sitten jotenkuten eikä tarvitse ottaa paineita bulkkaamisesta, kun se hoituu ihan omalla painollaan, kun vaan antaa itselleen luvan syödä reilummin kunnon ruokaa.
Vaikken kyllä vielä suostu tunnustamaan olevani vanha, niin nuo muut kriteerit täyttyvät heittämällä. Eli siinä tapauksessa, count me in.
Tietäsit vaan, ni et hihittelis.Dymo -setä kyllä tietää nämä jutut..hihhih..
Tai pakkiksen oma Formula 2007 -thread.Voi elämä.. Eipä taida sittenkään olla vielä varmaa tuo Räikkösen maailmanmestaruus..:jahas:
Jotenkin ei yllätä taas yhtään.
MTV3 txt. 276
Vanhuus liittyi varmaan johonkin muuhun shiban blogissa, en muista. Tervetuloa kerhoon, kriteerit täyttyy todella hienosti.
En tosin tiedä tuosta lihan tarttumisesta omalla kohdalla. Mutta mä oonkin jo vanha. :D (V*tut oon, vaikka shiba mua sedäksi sanookin.)
Eipäs puhuta munkeista siellä, kun täällä nähdään jo nälkää. Lihat jo söin, mutta nälkä jäi ja nyt täytyy vain toivoa, että nuo rehut edes vähän pelastaisivat tilannetta.Ja tervetuloa munkin (possumunkin) puolesta:hyvä:
Tietäsit vaan, ni et hihittelis.
:lol2:

Eipäs puhuta munkeista siellä, kun täällä nähdään jo nälkää. Lihat jo söin, mutta nälkä jäi ja nyt täytyy vain toivoa, että nuo rehut edes vähän pelastaisivat tilannetta.
:lol2:No mä taidan arvata. Siksi en lähdekään "sille" linjalle härkkimään. Voi olla että kohtaisin ylempäni![]()
:lol2:
Eipä siinä, "se" linja voi jäädä. Mulla on tosin teoria siitä miksi kutsut mua sedäksi. :D
Nyt ei vanha muista mitään sopimusta? :wtf:Muistaakseni meillä oli hieno sopimuskin aiheesta.
Yep, passaa.Mulla on aina sedistä pulaa niin että sovit siihen paikkaan mainiosti! :D