Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wassup.
Wassup.
Kato, kerholainen. Joko olet saanut Dipin käännytettyä pimeälle puolellemme?
Näin! Kas siinäpä hyvin valistunut herrasmies :D
Olen itte miettinyt sellaista luento/reissuleluksi 
(käyn aina kakkosen läpi ennen nukkumaanmenoa)
Kunhan ette minua yritä käännyttää, sillä ihan vielä en ole valmis luovuttamaan. Olen taas jo toista päivää ketolla niiden muutaman reilummin(mutta tarkoituksella melko puhtaasti) syödyn päivän ja kierron raskaimman treeniviikon läpiviennin jälkeen. Tänään on jo tehty yksi salitreenikin taas nälässä, kun kävin vähän kevyesti(kevyt viikko kun on) pumppailemassa yläkroppaa. Vielä minä ne vatsalihakseni löydän :D.Ei se oo vältsysti huomannu... Ajatus lähti siitä sun blogijutusta missä oli Jyllikin... Siis tää.
.Ei se oo vältsysti huomannu... Ajatus lähti siitä sun blogijutusta missä oli Jyllikin... Siis tää.
Pitää olla, pohojoosia gentlemännejä näet :D
Kunhan ette minua yritä käännyttää, sillä ihan vielä en ole valmis luovuttamaan.
joko shiba on kuumana?
Emt. Nyt kun en tarvii juurikaan kokonäppistä niin tuo N73 rokkaa. Pari jutskaa siitäkin kyllä uupuu, mutta toistaseks sillä pärjää. N810 vois olla hauska. 770:aa jonkun aikaa "käytin", kiva surffata esim. sängyssä tms. :DDymo, mitä nää meinaat tilalle? N810, kenties?Olen itte miettinyt sellaista luento/reissuleluksi
![]()
Juu, mutta sä oot käsittäny kerhon idean väärin - se on vaan klubi meille joille läski tuppaa kertymään helposti eli "imee läskiä kuin sieni vettä", ei sillä ole luovuttamisen kanssa mitn tekemistä.Kunhan ette minua yritä käännyttää, sillä ihan vielä en ole valmis luovuttamaan. Olen taas jo toista päivää ketolla niiden muutaman reilummin(mutta tarkoituksella melko puhtaasti) syödyn päivän ja kierron raskaimman treeniviikon läpiviennin jälkeen. Tänään on jo tehty yksi salitreenikin taas nälässä, kun kävin vähän kevyesti(kevyt viikko kun on) pumppailemassa yläkroppaa. Vielä minä ne vatsalihakseni löydän :D.
Jos siis oli kyse tuosta vanhojen läskisienten kerhosta, josta heittelitte ilmaan ideaa Shiban blogin kommenteissa?
Sun blogissa on hyvää settiä. :Djoo, on tuoreessa muistissa kyllä :D
jos minulla olisi nyt ilmastointiteippiä,kumikäsineet,vaseliinia ja banaani niin minä....
höh? tiedätkö shiba.. jos minulla olisi nyt ilmastointiteippiä,kumikäsineet,vaseliinia ja banaani niin minä....
! Eikö sinua piesty lapsena tarpeeksi?Jösses mikä meiss...eiku mielikuvitus sulla on! Eikö sinua piesty lapsena tarpeeksi?
Mikä mies muka jolla ei ilmastointiteippiä, kumihanskoja, vaseliinia ja banaaneja löydy työpöydän ylimmästä laatikosta