Hyhyyhyyyyyyy!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miua on parvekkeen ovi auki, ja läpiveto yöt ja päivät, niin tiällä on just sopiva lämpötila.
Mitä helvettiä, onko siellä sisällä joku kokko :D
Ephe tietää, millä tehdä nainen surulliseksi :( No ei vaan. Voin ihailla kaunista del Solia vanhoista valokuvista ja unissani tuntea vielä tuulen tuiverruksen aurinkoisena huhtikuun iltapäivänä, kun elämä oli kevyttä ja miehet viehättäviä.

Hyi kun on kylmä! :( Asunto ollut vielä tyhjillään pari viikkoa joten ehkä senkin takia tuntuu ettei kaksi peittoa riitä mihinkään.
On kyllä hieman vilpoilen, huomasinpa vielä, että ikkuna oli vähän raollaan :D
Miua on parvekkeen ovi auki, ja läpiveto yöt ja päivät, niin tiällä on just sopiva lämpötila.
Avattaiskohan jo zyzz-ketju tänään...kaipaan komediaa ja draamaa :evil:
No elä sie nyt tollai!![]()
Ehkä mä menen nyt unille, kun löysin täydellisen auton ja soitan sinne huomenna kysyäkseni siitä. Kun vaan pankkikin päättäisi, että se on mun unelmien takaaja :D Kauniita unia ja levollisia yöhetkiä, pikku karvakuonot.Söisit vähän enemmän, ees varmuuden vuoks?
Katohan, Alyssa! Missäs päin maailmaa elät tällä hetkellä? :D
Siellä pysyn sit varmaan jouluun asti. Ehkä. Kovasti huvittaisi vaihtaa yliopistoa ja muuttaa Australiaan...Oot kyllä Ally ihan mahoton noiden matkusteluiden kanssa![]()
Tosin itseasiassa mä vihaan matkustamista. Inhoan lentokenttiä, busseja, odottamista ja kaikkea paskaa mikä siihen liittyy. Elämäni olisi täydellistä jos osaisin teleportata itseni aina paikasta paikkaan.
Tää on jo toinen kerta. Mjäh.