Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En osta Hondaa. Se on joko Toyota tai VW. VW siksi, että meillä on tota wagenismia sairastettu perheessä jo jonkin aikaa, ja jos jotain vibaa tulee niin osaajia löytyy heti monta, samoin varaosia.

Kairalla vaan on heikko kohta punasta del sollia kohtaan ni piti laittaa :D

Hyi kun on kylmä! :( Asunto ollut vielä tyhjillään pari viikkoa joten ehkä senkin takia tuntuu ettei kaksi peittoa riitä mihinkään.

Ephe tietää, millä tehdä nainen surulliseksi :( No ei vaan. Voin ihailla kaunista del Solia vanhoista valokuvista ja unissani tuntea vielä tuulen tuiverruksen aurinkoisena huhtikuun iltapäivänä, kun elämä oli kevyttä ja miehet viehättäviä.

Kävin tänään kaverin luona ennen salia, se uppas mun soittimeen musaa. Kuuntelin tätä tehdessäni takaolkapäävipareita naama penkissä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ephe tietää, millä tehdä nainen surulliseksi :( No ei vaan. Voin ihailla kaunista del Solia vanhoista valokuvista ja unissani tuntea vielä tuulen tuiverruksen aurinkoisena huhtikuun iltapäivänä, kun elämä oli kevyttä ja miehet viehättäviä.

No elä sie nyt tollai! :love:

On kyllä hieman vilpoilen, huomasinpa vielä, että ikkuna oli vähän raollaan :D

Joo täällä oli myös... ollut auki varmaan koko sen ajan kun olin poissa. Koitin äsken säätää patteria mutta ei mitään käryä säädinkö sitä oikeaan suuntaan. Ei se ainakaan paljon lämmitä :(

Miua on parvekkeen ovi auki, ja läpiveto yöt ja päivät, niin tiällä on just sopiva lämpötila.

Hyrrrrrr.

Katohan, Alyssa! Missäs päin maailmaa elät tällä hetkellä? :D

No elä sie nyt tollai! :love:

Kunhan piruilen siulle, muru! :) Ehkä mä menen nyt unille, kun löysin täydellisen auton ja soitan sinne huomenna kysyäkseni siitä. Kun vaan pankkikin päättäisi, että se on mun unelmien takaaja :D Kauniita unia ja levollisia yöhetkiä, pikku karvakuonot.

Homeisella juustoraasteella höystetty makaroonilaatikko massussa, joten jälkkäriksi maistuukin pannullinen juhlamokkaa. Kohta varmaan alkaa perse päristä.

Söisit vähän enemmän, ees varmuuden vuoks?

Kyllä mää syön ihan tarpeeksi! Tosin nyt viime kerrasta on jonkun verran aikaa. Olin pahis ja söin hampparin lentokentällä. Koneessa söin jälkkärin koska nuudelit olivat pahoja. Jatkolennolla missasin kanasämpylän koska nukuin :jahas: Olisivat edes voineet herättää...

Katohan, Alyssa! Missäs päin maailmaa elät tällä hetkellä? :D

Tänään tulin Thaimaasta, nyt olen Suomessa ja sunnuntaina lähden Englantiin :) Siellä pysyn sit varmaan jouluun asti. Ehkä. Kovasti huvittaisi vaihtaa yliopistoa ja muuttaa Australiaan...

Oot kyllä Ally ihan mahoton noiden matkusteluiden kanssa :)

Minkäs teet kun maa polttaa jalkojen alla :) Tosin itseasiassa mä vihaan matkustamista. Inhoan lentokenttiä, busseja, odottamista ja kaikkea paskaa mikä siihen liittyy. Elämäni olisi täydellistä jos osaisin teleportata itseni aina paikasta paikkaan.

Finski hukkasi taas mun laukunkin :) Tää on jo toinen kerta. Mjäh.

Back
Ylös Bottom