Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäis kotoota etsiä edellinen inbody-mittaustulos, kun tänään ois mittaus edessä ja olis hauska vertailla kuinka heikoksi on tullut.

Hyvä työtön susta vielä tulee. Aamusin pääset sitten jonottaa työkkäriin ja iltapäivisin leipäjonoon.

Miehän olen tälläkin hetkellä töissä. Kesän olin ilman töitä koska irtisanoin itseni ja pidin sen vapaana. Töitä olisi kyllä saanut vaikka heti, mutta ei napannut.

Miehän olen tälläkin hetkellä töissä. Kesän olin ilman töitä koska irtisanoin itseni ja pidin sen vapaana. Töitä olisi kyllä saanut vaikka heti, mutta ei napannut.
Aijaa. Mitäs pandakaveri työstää?

Aijaa. Mitäs pandakaveri työstää?

Ylläpidän järjestystä näin koulun ohessa :D

Huh kun tuli taas innostuttua liikaa puntilla. Tuli vedettyä vähän liikaa 1-jakoisessa ja nyt koko kroppa tärisee :D Kyykyn jälkeen kun teki mavea niin paineet nousi aika mukavasti, korvissa vaan kohisi ja koko kroppaa kihelmöi. Meinas selkeesti mennä taju :D Ens kerralla vois vetää henkeä hetken sen kyykkäilyn jälkeen!

Aamulla oli pihalla -0.5 ja nurtsi kuurassa. Hei, ihan oikeesti, pari viikkoa vielä tätä "kesää", kts.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ah tekipäs gutaa kanat ja pastat. Lounaasta kuitenkin vierähtäny jo 8 tuntia ja välissä nautin vaan purkin rahkaa.

Tekis vaan mieli maata sohvalla ja koittaa hävittää flunssaa vaikka viskin avulla. Tänään yliopistolla paiskonu 8-18, mutta silti pitäis vielä koittaa reaalianalyysejä pohtia...

Vertaillaanko? Mulla on alle kk vanha lappu jossain, luultavasti hukassa :)

Vertaillaan vaan. :) Sä voit luetella "ulkomuistista" tuloksia ja mä pistän aina pykälän-pari alemmas. :D

Jooh, totuus tuli sieltä ja en ollut kovin yllättynyt, paitsi parista kohtaa: jalat voimistuneet ja sisäelinten rasvat vähentynyt. Jotain hyvää siis. :)

Sitä on selkeesti treenattu siis! :)

Tiedä mistä nuokin tulokset revitty, kun kesä oli suhteellisen nihkeänpuoleinen treenailun suhteen. :D

Saksan kielisen matikkaforumin lukemista vois helpottaa se, että osais saksaa :hyper:

Back
Ylös Bottom