Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D Niin, sä olet mun suosikki kaikista maailman tuhmista sedistä:kippis1: Mites bulkki etenee?Ei ku tuhmia setiä.
Jes! :dance: :haart::D Niin, sä olet mun suosikki kaikista maailman tuhmista sedistä:kippis1:
Kiitos kysymästä. Ruoka maistuu ja rajapaino häämöttää... :D Eli kohta pitäis kääntää kelkka pikkudieetille.Mites bulkki etenee?
öitä te kaikki pakkiksen hanimussukat:D
shinalle ja Zokerittarelle erityisesti..:haart:

Jes! :dance: :haart:
Kiitos kysymästä. Ruoka maistuu ja rajapaino häämöttää... :D Eli kohta pitäis kääntää kelkka pikkudieetille.
Mites sulla on viikko menny, onko vanne pään ympärillä yhtään löystyny?
Joo pikkusen...mut sellanen vitun ällöttävä jurrinen akka joka haisee halvalta viiniltä, ja sössöttää...ni:urjo:Mitä? Mikää ei oo nii hellyyttävää ku nainen iha *pikkusen* viineissä ja siidereissä..:haart:
Onko se laulanu livenä keikalla?Huh, kyl oikeil laitteilla saa laulun kuulostamaan siedettävältä. Kikka livenä, järkyttävää sontaa.

:lol2:R.I.P. Kikka:( ihan hyvin sä vedit, näytit jopa tissit yhdellä videolla...mikä viekin seuraavaan kysmykseen, milloin pakkiksella?:wtf:
Iltaa.Iltaa.
:lol2: Mäsäytitkö kunnolla?Enpä tiedä...aika kova suklaan tarve edelleen:( kaakaojauhetta olen tuskissani syönyt (ja koiran suklaata mutta siitä ei kerrota muille, eihän?)
Sen piti olla salaisuus!!11!1 :DHerra Dymond on hyvä ja ilmestyy vaan sitten![]()