Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh, joo ;). Sitten kun joku tulee kysymään multa asiaan liittyvää ongelmaa niin kysyn vaan kavereilta. :D

Okei, miten vitussa mä löydän tuolta Finlexistä Valtiosopimuksista jonkun helvetin Århusin yleissopimuksen? Hakukone ei löydä mitää...

Kerro sit oliks se hyvä episodi niin pitää hakee se boksi takas lainaan jos oli.

Örps. Huh mikä urakka mut olihan se aikasta hyvää settiä toi taistelutoverit. Juu se bonus episodi oli ihan jees, siinä oli noitten oikeitten Easy komppanian veteraanien tarinoita (mitä jaksoiski on pikkuklippeinä) ku ne kertoo mitä ne hommas ja sit kuvia ja vanhaa rainaa niitten seikkailuista.

Tuli vaan pää kipee tosta kattomisesta eikä varmaan saa unta nyt.

Okei, miten vitussa mä löydän tuolta Finlexistä Valtiosopimuksista jonkun helvetin Århusin yleissopimuksen? Hakukone ei löydä mitää...

Ei hätää, mainitsinko että olen vanha lakimestari. Kattotaas Århus hmmm njaa hmmmm.....

edit: ai se poistuki jo ja roberttoki ehti hätiin, turha kai täs on sit alkaa paljastaa vaikka osaanki ton kyl ulkoa

Oli ihan pakko kokeilla itsekin googlettaa, kun kuulosti niin epäilyttävältä toi sopimuksen nimi:D Ei sitä tosiaan ainakaan Finlexistä näyttänyt löytyvän

Örps. Huh mikä urakka mut olihan se aikasta hyvää settiä toi taistelutoverit. Juu se bonus episodi oli ihan jees, siinä oli noitten oikeitten Easy komppanian veteraanien tarinoita (mitä jaksoiski on pikkuklippeinä) ku ne kertoo mitä ne hommas ja sit kuvia ja vanhaa rainaa niitten seikkailuista.

Tuli vaan pää kipee tosta kattomisesta eikä varmaan saa unta nyt.

Ok, pitää joskus tsekata toi bonus. Onhan toi ihan älytön sarja, yks parhaimmista. Yli kymmenen tuntia heitit sit putkeen? Ihan kova suoritus.

hieno ensimmäinen postaus :dance:

Iltaa

lock_open.jpg

Back
Ylös Bottom