Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repikääpä siitä!
Ja niin kaikki vaikenivat shiban kauneuden edessä ja valtakunta tunnettiin tuhatvuotisen rakkauden valtakuntana...
Oli muuten hauska salireissu, mun kyykynopetteluprojekti etenee. Oon ihmetellyt että mikä perkele on kun ei millään meinaa nousta kyykyssä yhtään mitään ja etureiskoissa kauhea polte aina sarjan jälkeen kuitenki. Nyt sitten kokeilin hakea kunnolla perseelle liikerataa taakse - jep, huomasin että olen tehnyt etukyykkytekniikalla tähän asti.
Nyt on lievästi olo mallia- ehkä se kyykkäily tästä vielä sittenkin :D

öitä skoijarit:D
Eh, tooota.
noh soittaahan sen kuitenkin yksi rockhistorian kovimmista kitaristeista,että pakkohan sen onYön virallinen videootti ja samalla yksi rock historian kovimmista riffeistä.
Oikeesti vain teoriassa. Sama kai se jos laittas seisontaan. Vaikka kyllä yks hieno syyspäivä pitäs saada vielä ajeltua jotta vois hyvin mielin laittaa talviteloille.Tsau. Onko miehellä vielä pyörä ajossa?
Tulen hulluksi. Nämä tehtävät, ne syö naista.
Oon kattonu band of brothers maratonin melkei kokonaan. Vähä paha olo ku tuijottanu ruutua koko illan. Löysin vielä hidden episodenki pitää skoittaa jaksaa kattoa ennenku saa mennä nukkuu.