Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos vielä yhet simpsonit...

Pitäisköhän mennä nukkumaan kohta.. Alkaa kaseiinipussikin vedellä viimeisiä, huomenna pitää käyä kaupassa näemmä.

Ja niin kaikki vaikenivat shiban kauneuden edessä ja valtakunta tunnettiin tuhatvuotisen rakkauden valtakuntana...

Pitäisiköhän tuo ottaa kohteliaisuutena vai ironiana:D

:lol2:

Oli muuten hauska salireissu, mun kyykynopetteluprojekti etenee. Oon ihmetellyt että mikä perkele on kun ei millään meinaa nousta kyykyssä yhtään mitään ja etureiskoissa kauhea polte aina sarjan jälkeen kuitenki. Nyt sitten kokeilin hakea kunnolla perseelle liikerataa taakse - jep, huomasin että olen tehnyt etukyykkytekniikalla tähän asti.

Nyt on lievästi olo mallia :david: - ehkä se kyykkäily tästä vielä sittenkin :D

Melkein kuulostaa mun "kyykkäykseltä":D Aina joutuu muistuttamaan itselleen että sen pitää tuntua pyllistykseltä eikä miltään kyykkyyn menolta -silloin alkaa tapahtua:lol2:

En varmaan ikinä opi siinä hyväksi:david:

Oon kattonu band of brothers maratonin melkei kokonaan. Vähä paha olo ku tuijottanu ruutua koko illan. Löysin vielä hidden episodenki pitää skoittaa jaksaa kattoa ennenku saa mennä nukkuu.

Yön virallinen videootti ja samalla yksi rock historian kovimmista riffeistä.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U-k_3ofk89U"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U-k_3ofk89U" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Yön virallinen videootti ja samalla yksi rock historian kovimmista riffeistä.
noh soittaahan sen kuitenkin yksi rockhistorian kovimmista kitaristeista,että pakkohan sen on

Tulen hulluksi. Nämä tehtävät, ne syö naista.

Tsau. Onko miehellä vielä pyörä ajossa?
Oikeesti vain teoriassa. Sama kai se jos laittas seisontaan. Vaikka kyllä yks hieno syyspäivä pitäs saada vielä ajeltua jotta vois hyvin mielin laittaa talviteloille.

Mites itellä?

edit: No älä vastaa, mä meen nukkumaan. Nih.

Stemppiä shiballe tehtäviin, en nyt ehi auttaa.

Öitä mussut.

Oon kattonu band of brothers maratonin melkei kokonaan. Vähä paha olo ku tuijottanu ruutua koko illan. Löysin vielä hidden episodenki pitää skoittaa jaksaa kattoa ennenku saa mennä nukkuu.

Voi paska, oliks se siinä bonuslevyllä? Mä kattelin ton boksin pari viikkoa sitten enkä jaksanut katsoa sitä bonusmatskua. Kerro sit oliks se hyvä episodi niin pitää hakee se boksi takas lainaan jos oli.

Iltaa.

Näin muuten viime yönä unta, et Jylli paisto kyljyksiä...pitäisköhän pitää taukoa tästä hommasta.:rolleyes:

Back
Ylös Bottom