Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, kävin UFS -forumilla lukemassa joidenkin valopäidän "tatuoitu nainen on huora" -juttuja, siis perustuen ihan tuohon samaan historian kuriositeettiin. Paitsi että siellä tuntuivat olevan ihan oikeastikin sitä mieltä:jahas:
Ei helevetti. :wtf: Vittu mitä jengiä.
No, pidän sitä yhtä totena kuin muslimien käsitystä siitä että nainen ilman huntua on huora...:rolleyes:
Roger, todellakin.

Mä hilipasen ihan just punkkaan, vähän olis jopa väsy vaikkei kello ole edes paljon vielä. Öitä.

Mullakin tatuoinnin ottaminen taas edessä. Vielä vaan hieman kahden vaiheilla että otanko sen tekstillä vai kuvalla.. Vaikeeta vaikeeta.. Mut ompahan aikaa miettiä

Jep, se ainakin mua viehättää että tässä ei ole deadlinea. Saa miettiä ja ottaa vaikka keski-ikäisenä jos vielä hotsittaa. Ja silti kaunis kuva on edelleen kaunis.

Jep, se ainakin mua viehättää että tässä ei ole deadlinea. Saa miettiä ja ottaa vaikka keski-ikäisenä jos vielä hotsittaa. Ja silti kaunis kuva on edelleen kaunis.

Shiba ja tatska:kuola::kuola:

Janpa on hassu :haart:

EDIT martina aitotiss..eiku lehti on telkussa

:)

Mulla on lähinnä oma deadline että vuoden loppuun mennessä mulla on taas mustetta ihon alla. Ensimmäisen kuvan tiesin täsmälleen että millaisen halusin mutta tämä toinen on nyt kinkkisempi. Nooh, aikaa on..

Voi helvetti ku on taas tämmönen lomarytmi päällä. Ei meinaa olla väsy vielkää. :(

np: 1194. Kapasiteettiyksikkö - Lomalla :)

Ei paljon naurata.

Tuo koulutyö on yhä aika levällään ja tässä alkaa kohta varmaan väsyttääkin. Saa nähdä onko olo :hyper: aamusta, kun tässä joutuu yön mittaan itseään piristämään sopivasti. Dedis on vasta klo 16, mutta voi aika mukavasti alkaa flippailla tässä, jos noin pitkään joutuu tätä vääntämään kasaan.

Kannattaa ehdottomasti aina jättää koulutyöt viime tippaan, Jylli suosittelee :thumbs:.

Ja eikun takaisin kirjoittamaan...

NP: Arch Enemy - Let the killing begin :D

Täällä on aina käytävä kurkkaamassa, jos sattuu ennen kuutta olemaan hereillä tai koneen ääressä... Hyvä tuo banaaninsäilytys ja -kuljetusjuttu.:dance: Suojaakohan se kylmältä? Talvipakkasilla eväsbanaanit tuppaa olemaan vähän kärsineitä joskus.
Jyllille tsemppiä koulutehtäviin, toivottavasti alkaa olla jo valmista!:)

Sori meinas jäähä taas yksi avautuminen nettiin. Pääideana vain se, että jos valvoo jonkin verran lomaöinä (tämmöset kellonajat menee jo vähän yli mutta kuitenkin) ja haluaisi torkkua sitten aamulla vaikka klo 12 asti, niin kyllä on ihmiset vittuilemassa ja värväämässä johonkin paskahommaan.

Sori meinas jäähä taas yksi avautuminen nettiin. Pääideana vain se, että jos valvoo jonkin verran lomaöinä (tämmöset kellonajat menee jo vähän yli mutta kuitenkin) ja haluaisi torkkua sitten aamulla vaikka klo 12 asti, niin kyllä on ihmiset vittuilemassa ja värväämässä johonkin paskahommaan.
Ei näin myöhään kannata valvoa jos ei ole pakko. Mutta ymmärrän kyllä hyvin pointtisi tuosta että ärsyttää, kun ei anneta edes lomalla valvoa. Itselläni taas valvominen vaan jatkuu. Kivaa...

...NOT!

Tosin omaa hölmöyttäni ainakin osittain tämä, niin turha nillittää.

Rikoimpas oman ennätykseni tällä lomalla... 12 kertaa hakkasin hanskaan:hyper:

Syysloma ois... Huomenna jos joisi pari olutta.

Back
Ylös Bottom