Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai ripuli vaivaa? Tuliko housuun?
Ei meinaa veri riittää päähän ko, niin kauhee stondis :lol2:edit. Kiitti Panda, saakutanmoinen pääkipu tuli tosta sun linkistä.
Säkkipillumusaa, mitä voi oikeasti kuunnella.
Kutsua odotellessa :DEiköhän sitä vielä jotkut painit saada järkättyä ;)

Kutsua odotellessa :D
itse olen vannoutunut saksofonimusiikin ystävä![]()
Aika pitkä setti kuunneltavaks :D
Tai soppeli yövuoroa siivittämään. Se kun kestää sen 11 tuntiaTallenna se soittimeen ja kuuntele töissä! Parin tunnin ylityön vain vaatii ja se on siinä!

Tai soppeli yövuoroa siivittämään. Se kun kestää sen 11 tuntia![]()

Voi olla ettei hetkeen tee mieli kuulla mokomaa soitinta :DSaattaisi jäädä vähän päähän soimaan kun se viimein loppuu.![]()
Voi olla ettei hetkeen tee mieli kuulla mokomaa soitinta :D
Voi olla ettei hetkeen tee mieli kuulla mokomaa soitinta :D
Oot aika sissi :DEi saatana oon kuunnellu jou yli puoltuntia tota saksofonimiestä. Ei oo vieläkään edenny mihkään.
Tai nokkahuilua :DSen jälkeen voi kokeilla jotain toista soitinta. Vaikka huuliharppua 11 tuntia putkeen. :D
Tai nokkahuilua :D
Tai nokkahuilua :D
Auts, olin jo unohtanut tuon kohtauksen. Kiitos että palautit sen mieleeni :haart:American Pie :P
Voit sitten ottaa sen risteilylle mukaan ni otatte skapan Maxin kaa kumman soitto saa ne sydämmet sulamaan ja liekit roihahtamaan :DNokkahuilu on muuten sitten niin ärsyttävä. :D Pitääkin naapureiden iloksi kaivaa se mukaan jostain, kun seuraavan kerran käy porukoilla ja opetella samat riffit kuin kitarallakin!
Voit sitten ottaa sen risteilylle mukaan ni otatte skapan Maxin kaa kumman soitto saa ne sydämmet sulamaan ja liekit roihahtamaan :D