Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Säkkipillumusaa, mitä voi oikeasti kuunnella.

Siinä Kairalle, minä menen koisimaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Säkkipillumusaa, mitä voi oikeasti kuunnella.

Siis oikeiden sotilaiden soittamaa säkkipillimusiikkia et voi kuunnella? Aika epeli sinäkin. Tiesitkö edes, että entisten skottirykmenttien (nykyään Royal Regiment of Scotlandin pataljoonien) ja Skotlantilaiskaartin säkkipillinsoittajat eivät ole ensisijaisesti muusikoita, vaan jalkaväen sotilaita?

Ei saatana oon kuunnellu jou yli puoltuntia tota saksofonimiestä. Ei oo vieläkään edenny mihkään.

American Pie :P
Auts, olin jo unohtanut tuon kohtauksen. Kiitos että palautit sen mieleeni :haart:

Nokkahuilu on muuten sitten niin ärsyttävä. :D Pitääkin naapureiden iloksi kaivaa se mukaan jostain, kun seuraavan kerran käy porukoilla ja opetella samat riffit kuin kitarallakin!
Voit sitten ottaa sen risteilylle mukaan ni otatte skapan Maxin kaa kumman soitto saa ne sydämmet sulamaan ja liekit roihahtamaan :D

Back
Ylös Bottom