Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostit mielessäni hetken ihan Tapio Rautavaaralta. "Ja tämä tarina on tosi." Minä hoidan rinkkani itse, hoida sinne mieluummin se rahoitus :D
Olen suihkun raiskaama. On se kumma, miten hyvää se taas teki.

Ei pirut istu oksalla vaan pöllöt, eikä nekään ole sitä miltä näyttävät ;)Jepulis,
Sitä ei ikinä tiedä, millä oksalla se piru istuu...![]()
Voisi tehdä hyvää meille kaikilleTäällähän ny on sekavaa porukkaa. Joskohan sitä kirjautuis ulos..

Täällähän ny on sekavaa porukkaa. Joskohan sitä kirjautuis ulos..
Kyl mä uskon. Mulla on ollu tapana varmistaa, että toinenki pääsee häppy endiin. Ei se juuri sanonu ton session jälkeen mitään. Joko se mököttää taikka on muuten vaan tyytyväinen.Oliko suihkulla happy ending ? (Ihan heterolla tavalla kysyn...)![]()
I will make you an offer you can't resist...
Voitteko hiukan auttaa?
Pelkkänä korvana...
Millaista apua voisimme tarjota? :DVoitteko hiukan auttaa?
Kiitos. Entä joku muu vielä?
Millaista apua voisimme tarjota? :D
Pelkkänä korvana....x 2
Voitettiinko me jotakin ?
Tästä tuli mieleen, että ostin irtokarkkien sekaan sellaistakin kuin omena-passionhedelmäkorva. Sitten voisi sanoa, että olen pelkkänä hedelmäkorvana :D Mutta Kummisetä-musiikkia kuuntelin, siitä tuli mieleen tuo..
Juu. Voitte etsiä kaikessa rauhassa ensi viikonlopuksi vapaan vuokramökin Kymijoen rannalta. Käyn paistamassa parit pihvit ja tuun kohta katsomaan sitä mökkiä sitte.
Okei, jos ei löydy---> Pitää bygata ite !