Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meni kommentit väärälle puolellekki. On se, niin tarkkaa kumpaa sitä laittaa ja mihin aikaan :)

Mistäs hetki huudeltais... Kohta pitää mennä unille mut vielä pienen tovin voisin varastaa teille aikaa unista :)

Tehdään lahjalistaa joulupukille....:D

Öitä pervot!

Bicholta aikaa unista, hmmm...

1312935246447.gif

Saako toivoo jotain?

kuitti tullut perille :D

Saa toivoa mitä vaan : Itse haluan pukijan (tyttötonttu), hienoille mustille villasukilleni.....;)

Lahjalista joulupukille siis.. hmm... matka Miamiin ja Barcelonaan, kiitos.

Mä voin sitten hoitaa haukut, kun matkailet(te)...Ja tämä on tosi !!:)

Käytän oikeuteni käyttää mietintäaikaa hyväkseni mitä haluan, laitan toiveen privana ;) Onko pukijan suhteen mitään vaatimuksia?

Sinut tonttupuvussa...:pano:

Kuulostit mielessäni hetken ihan Tapio Rautavaaralta. "Ja tämä tarina on tosi." Minä hoidan rinkkani itse, hoida sinne mieluummin se rahoitus :D

En usko, että sen suhteen tulee ongelmia...Kaksin on mukavampi matkustaa, kun on seuraakin....

Olen suihkun raiskaama. On se kumma, miten hyvää se taas teki.

voi juku :D En mä tiedä sopisko tonttupuku mulle, mut onhan se tehtävä toiveiden mukaisesti... Niinhän se menee et kannattaa aina varoa mitä toivoo :)

Jepulis,

Sitä ei ikinä tiedä, millä oksalla se piru istuu...:)

Back
Ylös Bottom