Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se ois The Bone Collector ja Coming to America välistä surffaamista seuraavat pari tuntia sitten.

Minä olen tänään mm. tutkinut tumman suklaan terveysvaikutuksia (toimii välittömästi!) ja pohtinut elämän suuria kysymyksiä. Hieno päivä! :)
Mitä kuuluu kaikki? :)

Mää luin vasta nytte nämä soittimenkätkemisongelmat, ja siitä tulikin mieleeni, että olin täsä yksi päivä lenkillä kännykkä housuissa. :D

Palkkari maistuu pahalle vaikka ei ole edes päiväys menny.

Kai se on pistettävä palkkari tilaukseen ja samalla jotain läskin lisääjää että tarkenee talvella.

Mulla taas on salilla ollessa musavehje kätkettynä perseeseen :D Tai siis mulla ainakin yhissä housuissa on pepun päällä semmonen tasku mihin saa luurin laitettua (kuuntelen siis luuristani musat) ja jos ei oo ne housut jalassa niin aika usein kulkee tissien välissä se vehje :D Niin pöntöltä kun se näyttääkin niin pirun kätevä paikka säilöä tavaraa :D Joskus tosiaan baarissakin oon pitäny tissien välissä tai jossain rintsikoiden uumenissa kortteja sekä puhelinta kun on ollut joku iso laukku mukana minkä on jättäny narikkaan tms...

Tähän rintaliivikeskusteluun lisäyksenä niin viikonloppuna yksi tyttö oli ratkaissut "ilman laukkua ja muuta ylimääräistä festareille" -ongelman
sillä että oli laittanut pankkikortin ja henkkarit liiveihin. Aika hauskan näköistä kun se sieltä paperit kaivoi esille :D

Edit. Olitko se jebou sinä :hyvä: ?

^En ollut, en oo paljon tänä kesänä baareissa tai festareilla kerennyt käymään ;) Thank god joku muukin harrastaaa ilmeisesti samaa....

Eräs tyttö piti baarissa kännykkää rintojensa välissä.

Tuijotin hänen kännykkäänsä.

Jätkä on ollu Larissan kans samassa baarissa..:kuola:

Larissa-Riquelme-Pic2.jpg

Back
Ylös Bottom