Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla oli vielä hyvä fiilis, mutta kun menin puntarille huomasin painoni tippuneen. Nyt jännittää, että onko sarjapainot laskenut. :(

Aa, no se on sit vähän paskempi homma :( Mul on taas huono olo eikä voi syyä mitää, oonkoha mä raskaana? Siitä vois johtuu tää aamuinen pahoinvointi :wtf:

Sain nielutulehdukseen kortisoonia, joka aiheuttaa kuulemma lihaskatoa. Hieman vituttaa käyttää sitä.

Edit. en sit tiedä, että johtuuko painonlasku tuosta kortisonista. Nyt puntille!

Voe voe :( Nooh parempi sitä kortisoonia vedellä hetkisen aikaa, kuin venailla nielu kipeänä, että millos tää menee pahemmaks.

Huhuuu, 5 viikkoa taukoa takana kesäloman koko ajalta... tänään takaisin vääntää. Hmm, olis 2 tuntia aikaa tehdä ohjelmakin. :puntti:

Kyllä ne sarjapainot oli laskenut. Eli nyt meni melkein kaikki kovat treenit hukkaan... :(

Mää oon ollu viikon karkkilakossa, ja täällä on talo täynnä herkkumättöä. Ne vainoaa mua! :(

Nyt mun on pakko hieman leijua, mutta mä olen ollut karkkilakossa 3 vuotta.
Kyllä sä pystyt vastustamaan kiusausta :)

Jaa, imuroin sit kotiavaimeni. Onneksi eilen tuli postissa uusi, joten en tiedä jaksanko kaivella tuota imurista.

Tohelo! Miten siun avaimet ees voi mahtua imurin suuttimesta? :D

Mulla on kaksi avainta, toisessa ei ole mitään avaimenperiä tms. ja toisessa on sit pyörän avaimet ja avaimenperä kiinni. Imuriin meni toi perätön avain. Aika hyvin se sinne sujahti, varsinkin kun heilutin imuria ja mietin et "mees ny roska sinne sisälle". Tämä siis ennen kuin tajusin mikä se roska oli :rolleyes:
Kai mun pitää kaivaa se tuolta... Yäääk.

Eikö missää myydä enää hienoja vaatteita nuorille miehille? Ne missä olis jotain niin ei voi olla mitään normaalia kokoa, XL ja S on ainoat mitä jäljellä :jahas:

Mulla on kaksi avainta, toisessa ei ole mitään avaimenperiä tms. ja toisessa on sit pyörän avaimet ja avaimenperä kiinni. Imuriin meni toi perätön avain. Aika hyvin se sinne sujahti, varsinkin kun heilutin imuria ja mietin et "mees ny roska sinne sisälle". Tämä siis ennen kuin tajusin mikä se roska oli :rolleyes:
Kai mun pitää kaivaa se tuolta... Yäääk.

Haha, olet sie kanssa yksi kävelevä tapaturma kanssa :D

Eikö missää myydä enää hienoja vaatteita nuorille miehille? Ne missä olis jotain niin ei voi olla mitään normaalia kokoa, XL ja S on ainoat mitä jäljellä :jahas:

Myydään. Ensiksi kannattaisi varmaan määritellä mitä tarkoitat hienolla? Jos ollaan linjalla Tapout/Ed Hardy/Affliction yms. niin suosittelen rokotusta 9mm:llä otsalohkoon. :evil:

Aion ehkä toteuttaa tämän! :p

Anna mennä vain! :evil: Ota se tankkauksena tulevia treenejä ajatellen!

Back
Ylös Bottom