Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voin kyllä tunnustaa etten oo ikinä keittäny perunoita. Ei oo vaivan väärtti.. Riisi on paljon parempaa.

Miten sä jebou onnistuit tuossa :D

Edit. Tai, no viitaten ^ viestiin niin vesi voisi olla ihan hyvä kun pottuja keittää... siis tarpeeksi sitä :)

Voisko joku nyt vittu tulla näyttämää mulle kädestäpitäen miten tehää ruokaa :D Taidan pysytellä jatkossa tolla salaatti+kana linjalla ja jos kokkaan ite ni spagetti+jauhelihakastike... äsken keitin perunoita ja TÄDÄÄ check out miten kävi:
katso liitettä 68328

edit. ..ja kyllä, se on savua ja sitä oli PALJON. liekkejä ei onneks ollu :D

Ei luoja nainen! :D Mie en oo koskaan onnistunut tuossa, vaikka on kännissäkin tullut leivottua :D

Hahahah voi ei jebou!

Mä olen muuten tehnyt ihan saman eräs joulu kun äiti ja muut lähtivät joulukirkkoon ja jättivät ateisti-Alyssan kotiin vastuuseen perunoiden keittämisestä. Laitoin potut liedelle ja unohdin ne sinne, kunnes haistoin palaneen käryä. Yritin peittää sitä suihkuttelemalla ilmanraikastimia sun muuta mutta kyllähän äippä sen sitten haistoi ja jouluillallinen vähän myöhästyi :nolo:

Siis kyllä mulla oli tuolla vettä! Se vaa kiehu ja hörysty pois ku noi vähä jäi tonne liedelle... Onneks ei alkanu palohälytin huutaa :D

ja taitaa kattila olla aika entinen... sen verran kärvähti kiinni nuo tonne pohjaa :(

Siis kyllä mulla oli tuolla vettä! Se vaa kiehu ja hörysty pois ku noi vähä jäi tonne liedelle... Onneks ei alkanu palohälytin huutaa :D

ja taitaa kattila olla aika entinen... sen verran kärvähti kiinni nuo tonne pohjaa :(

Kyllä sie sen pohjan saat puhtaaksi. Kai siulta löytyy kaapista karhunkieltä? Sillä vaan jynssäät niin pian se kiiltää kuin uusi konsanaan!

b109faba.jpg

http://theclicker.today.com/_news/2011/07/18/7105531-hes-back-sheens-returning-to-tv-with-new-sitcom

Kaapit aika tyhjillää karhunkielistä sun muista ku oon vast muuttanu ja hylkäsin Kouvostoliittoo varmaa puolet mun omaisuudesta :D

Ei oo toivoa, vaikka kriteerit ois vaimoehdokkaan kohdalla kuinka alhaalla niin luulis jokamiehen olettavan että se osais potut keittää.

No kaikkien kohdalla tuo ei välttämättä tule koskaan esille. Mie en ole keittänyt perunoita neljään vuoteen. Syön mieluummin riisiä, pastaa ja muita juureksia/vihanneksia. Ainoat kokonaiset perunat mitä on tullut ostettua on menneet veneperunoihin.

No kaikkien kohdalla tuo ei välttämättä tule koskaan esille.

Jätkällä on nyt deittietiketti selkeesti hukkateillä. Ei ihme että Pandat kuolee sukupuuttoon, jos ei edes selvitetä tulevan puolison ravinnonvalmistuskykyä. Jokainen kohtaaminen vastakkaisen sukupuolen kanssa aloitetaan kysymällä: "Kai sie kuiten ossaat potut keittää?".

Jätkällä on nyt deittietiketti selkeesti hukkateillä. Ei ihme että Pandat kuolee sukupuuttoon, jos ei edes selvitetä tulevan puolison ravinnonvalmistuskykyä. Jokainen kohtaaminen vastakkaisen sukupuolen kanssa aloitetaan kysymällä: "Kai sie kuiten ossaat potut keittää?".

Mie tykkään itse kokata. Naisen täydellinen keittiötaitojen puute ei ole ongelma. Voin vaikka opettaa, saapahan hyviä nauruja kun toinen säheltää :D

Mie tykkään itse kokata. Naisen täydellinen keittiötaitojen puute ei ole ongelma. Voin vaikka opettaa, saapahan hyviä nauruja kun toinen säheltää :D

En voi jatkaa keskustelua, missä mihinkään sanomisiini vastataan korrektisti. Syöt kaikki mahdollisuudet päättömään inttämiseen ja järjettömien esimerkkien käyttämiseen. Häpeä.

Back
Ylös Bottom