Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko joku nyt vittu tulla näyttämää mulle kädestäpitäen miten tehää ruokaa :D Taidan pysytellä jatkossa tolla salaatti+kana linjalla ja jos kokkaan ite ni spagetti+jauhelihakastike... äsken keitin perunoita ja TÄDÄÄ check out miten kävi:
katso liitettä 68328
edit. ..ja kyllä, se on savua ja sitä oli PALJON. liekkejä ei onneks ollu :D

Siis kyllä mulla oli tuolla vettä! Se vaa kiehu ja hörysty pois ku noi vähä jäi tonne liedelle... Onneks ei alkanu palohälytin huutaa :D
ja taitaa kattila olla aika entinen... sen verran kärvähti kiinni nuo tonne pohjaa :(
Tai sitten isket miehen, joka osaa kokata.
Ei oo toivoa, vaikka kriteerit ois vaimoehdokkaan kohdalla kuinka alhaalla niin luulis jokamiehen olettavan että se osais potut keittää.
No kaikkien kohdalla tuo ei välttämättä tule koskaan esille.
Jätkällä on nyt deittietiketti selkeesti hukkateillä. Ei ihme että Pandat kuolee sukupuuttoon, jos ei edes selvitetä tulevan puolison ravinnonvalmistuskykyä. Jokainen kohtaaminen vastakkaisen sukupuolen kanssa aloitetaan kysymällä: "Kai sie kuiten ossaat potut keittää?".
Mie tykkään itse kokata. Naisen täydellinen keittiötaitojen puute ei ole ongelma. Voin vaikka opettaa, saapahan hyviä nauruja kun toinen säheltää :D