Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noni. Vai semmottista. No miten män Tsekeissä?

Hyvin meni! Paloin vesisateessa, kaikki tuijotti mun vaaleutta ja vanha futisvamma ärty aika pahaksi! :D Viiden tähden hotellit on ihania! Nyt oon kotiutunut ja pidän loppuviikon vielä lomaa.
Mitä Epheliinilleni kuuluu? :)

Hyvin meni! Paloin vesisateessa, kaikki tuijotti mun vaaleutta ja vanha futisvamma ärty aika pahaksi! :D Viiden tähden hotellit on ihania! Nyt oon kotiutunut ja pidän loppuviikon vielä lomaa.
Mitä Epheliinilleni kuuluu? :)

No kyllä mullekkin viiden tähden hotelli kelpais. Etenki ku en oo ikinä käyny :( Ei kai täs kummempia.. Töitä ja treeniä vaan. Pakkiksenmiitissä oli ihan mukavaa! :D Huomenna Lappeenrantaan morottaa teudee ja Scorppareita.

Ally, kaikki on kiinni Playgroundin tarjonnasta! :dance2: Tai minkä paikan vaan missä ois dubbailua!

Ai sulla ja teudella on treffit?

Viiden tähden hotellit oli ihania. Tykkäsin erityisesti, kun aamupalalla tarjoilijat kantoi pöytiin kannuissa haudutettua teetä, erikoiskahveja tai mitä halusikaan juoda, niin ihan niin paljon kuin vain napa veti! Hotelliaamupalat on taivaallisia. :)

Löin äskön pääni kaapinkulumaan. Autsi. :c

Töissä taas ja puolet vuosilomista tuhlattu. Iltaa kaikille lähes tasapuolisesti.

Voisko joku nyt vittu tulla näyttämää mulle kädestäpitäen miten tehää ruokaa :D Taidan pysytellä jatkossa tolla salaatti+kana linjalla ja jos kokkaan ite ni spagetti+jauhelihakastike... äsken keitin perunoita ja TÄDÄÄ check out miten kävi:
210720111199.webp

edit. ..ja kyllä, se on savua ja sitä oli PALJON. liekkejä ei onneks ollu :D

Back
Ylös Bottom