Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fillari huollossa ja pitäis muka kävellä gymille tossa vetisateessa pff...

Nelijakoisessa ohjelmassa tulee jalat kohtuu harvoin, sen takia niitä pitää treenata _ aina_ täysiä. Tosin seuraavan päivän kävely on sen mukaista.. :D

Tänään oli töissä levotonta, nyt onneksi viikonloppu.

Meinasin kirjoittaa samaa. Koko päivän lähtenyt sellaista väsynyttä läppää, lähinnä vessahuumoria ja katkeamatonta naurua perään. Työkaverikin nielas kuumat kahvit väärään kurkkuun, kun kerroin pöydässä tarinoita.

Minulta leikattiin toinen polvi noin 15-vuotta sitten. Treeneissä oli vitun tyhmä liike: mentiin kyykkyyn ja siitä hypättiin niin ylös kuin mahdollista ja siitä taas kyykkyyn. Kerran laskeuduin jalka suorana ja ja NAPS.
Tämän jälkeen olen treenanut jalkoja vain prässillä ja sillä laitteella missä istutaan ja ojennetaan jalkoa.

Keskiviikkona tein ensimmäitä kertaa tämän leikkauksen jälkeen etukyykkyä smithillä. Eilen pystyin vielä kävelemään ja paskantamaan mutta nyt kummatkin tekevät vaikeaa.
Vessaan mennessä pitää ottaa käsillä kiinni jostain ja laskeutua hijakseen siihen pöntölle. Pöntöllä istuessa tekee mieli hypätä heti ylös, koska sattuu lihaksiin, kun takapuoli osuu pöntölle.

Meikä rentoutuu nyt kun tämän päivän treenit on ohi ja olesekelee vaan koneella. Katsotaan huomenna sitten, että mitä tapahtuu.

Tuo soi tällä hetkellä. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Asiasta kukkaruukkuun. Kaikki musiikki, mitä tänne postattu viime-aikoina on ollu mulle aivan utopiaa. Kuuntelenkohan mä liika mainstream paskaa vai onko täällä ihmiset jossain omassa utopiassa, mihin mä en kuulu? :D

Asiasta kukkaruukkuun. Kaikki musiikki, mitä tänne postattu viime-aikoina on ollu mulle aivan utopiaa. Kuuntelenkohan mä liika mainstream paskaa vai onko täällä ihmiset jossain omassa utopiassa, mihin mä en kuulu? :D

Dunno?

Tämä lienee vielä enemmän utopiaa:

^ Never höörd. trnaja iski asian ytimeen. Vaihtovirta/tasavirta on musiikkia, mikä menee meikäläisen ymmärrykseen.

Back
Ylös Bottom