Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reilu puol viikkoa vapailla ja mun tekee mieli jo takas töihin. LLCJ ja Eqqu vois kolauttaa 20kg kässärilla takaraivoon seuraavan kerran kun salilla nähdään jotta palikat menis kohdilleen ja ne kaks hernettä taas törmäis toisiinsa pitkästä aikaa.

Vituttaa vaan entistä enemmän kun kerrankin on vapailla eikä osaa ees nauttia niistä.

^ Noinhan se yleensä menee. Kun on töitä, haluu lomalle ja vastaavasti kun on jonkin aikaa lomaillut, haluu takas töihin.

Täällä töissä on kyllä ihan kivaa kun kuitenkin aika nami duunipaikka tälläselle koulutuksettomalle ylioppilaalle (konttorissa, suurin osa naisia, voi kuunnella musaa samalla kun paiskii hommia, työ- ja taukoajat ei niin justiinsa, semihyvä liksa etc.) Herääminen ja matka tosin potuttaa sillon tällön ja duuni on hemmetin ykstoikkosta.

[e] Pitäs varmaan mennä kuukaudeks jonnekin mäkkäriin duuniin niin osais tätä nykystä duunia arvostaa paaaaaaaaljon enemmän.

Hiljaa, niin hiljaa
Mä huusin sen nimen kultaa
Sen eilisen ikuisen
Viet mitä viet
Ja velkaa on halpaa maksaa
Sinä teet meistä tuhkaa,
Sinä teet.. :haart:

Kauppaan ostamaan grillattavaa :P

Alkaa muuten uhkaavasti lähestyä tuo nelinumeroinen postausluku. Joskus uhkailin, että kun tuo 1k postia menee rikki niin olis hyvä lopettaa nettikirjoittelu ja keksiä jotain kehittävämpää tekemistä. :D Näin työajalla tulee postailtua vähän liiankin tiuhaan tahtiin kaikkea turhaa ja vähemmän turhaa ketjuun kuin ketjuun.

Jos mä spämmään ton tonnin täyteen tässä ennen miittiä ja sen jälkeen vetäydyn hiljaiseloon. Sounds like a plan. Lienee omalla kohdalla noin muutenkin ihan järkevä vaihtoehto internetanonymiteetin menettämisen jälkeen. :D

22 to go.

^ Noinhan se yleensä menee. Kun on töitä, haluu lomalle ja vastaavasti kun on jonkin aikaa lomaillut, haluu takas töihin.

Täällä töissä on kyllä ihan kivaa kun kuitenkin aika nami duunipaikka tälläselle koulutuksettomalle ylioppilaalle (konttorissa, suurin osa naisia, voi kuunnella musaa samalla kun paiskii hommia, työ- ja taukoajat ei niin justiinsa, semihyvä liksa etc.) Herääminen ja matka tosin potuttaa sillon tällön ja duuni on hemmetin ykstoikkosta.

[e] Pitäs varmaan mennä kuukaudeks jonnekin mäkkäriin duuniin niin osais tätä nykystä duunia arvostaa paaaaaaaaljon enemmän.

Mä oon varmaan kohta tossa Sellon hesessä vääntää hampurilaisia orjapalkalla jos en keksi mitää kunnollista uutta duunia :D

Ei vaan, kyllähän tässä on muutamaan konekuskin hommaan ja varastoille hakemuksia lähetetty jos sieltä vaikka tärppäis. Pakko päästä välillä tekeen "oikeita" töitä kun toimistotyössä tullaan luultavasti suurin osa työelämästä viettämään. Ainakin jos koulutusta vastaaviin hommiin tulen työllistymään.

^ Mee mielummin subiin niin voidaan CJ:n kanssa tulla poimimaan ilmasia patonkeja :kuola: Myrtsin subissa huomasin ainakin ilmoituksen, että ne palkkais muutaman lisää. Sinne vaan, hehe.

Se on poijjaat työviikko ohi tältä erää - Jos pekuu muuten haluat virolaisten seuraksi paskaisiin purkuhommiin kehnolla palkalla, niin keskustan suunnalla saattais olla sellaista tarjolla :) Toki tuo subbarikin ois hyvä.. saisit pari kanta-asiakasta välittömästi.

Eräs nainen joskus sanoi, että olen komea.

Tosin tuo nainen sattui olemaan oma äitini, joten saattaisin vähän objektiiviisuutta epäillä.

^ Mee mielummin subiin niin voidaan CJ:n kanssa tulla poimimaan ilmasia patonkeja :kuola: Myrtsin subissa huomasin ainakin ilmoituksen, että ne palkkais muutaman lisää. Sinne vaan, hehe.

Noni, nyt tuli nälkä kun aloit puhumaan subeista... :kuola:

Vaatekaupassa ramppaaminen on ihan peräsuolesta. Varsinki, kun on väsyny. Menin sitten Mönttilän levyosastolle ja ostin kaks blu-ray levyä ja lähin himaan. Alko sen verran vituttaa.

Noni, nyt tuli nälkä kun aloit puhumaan subeista... :kuola:

Mulle ei edes voi tulla nälkä, kun se on jo aina valmiiksi :(

Back
Ylös Bottom