Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

AAhhhh... Tuuletin jauhaa ikkunan edessä tuoden ihanan viileätä ilmaa suoraan läskeilleni...

Vielä pari tuntia ylhäällä ja sit tutimaan

Tulin viihteeltä vähän myöhään kotio ku ei edes yö-threadiin enää ehtinyt. Ehkä nyt pitäisi nukkuakkkin jotta jaksaa päivällä taas mellastaa.

Ah, tuli nukuttua ihan jees ku on vähä kelit viilentyneet, vieressä ei ollu pientä koiraa kummempaa lämpöpatteria, kattotuuletin hoiti yöllistä vartiopaikkaansa esimerkillisesti ja partsin ovi oli sepposen selällään :) Vähän on kaivannu noita hyviä yöunia ku on kipeenä ni ei toivoakaan parantua ennen ku alkaa nukkua kunnolla.

Miten ihmiset voi nukkua hyvin?? Mä heräsin 1,5h nukkumaanmenon jälkeen henkihieverissä ja sänky hiestä läpimärkänä, vaikka nukun pelkissä boksereissa ja ilman peittoa. Oli niin kauhea tuska, että piti ottaa kylmällä vedellä kasteltu pyyhe ja pakastimesta pari kylmäpussia jäähdyttämään. Puol tuntia meni, että sain itteni takas elävien kirjoihin.

Täällähän on ollut tehokas yö, meikälle on löytynyt useampikin aviomiesehdokas! Täsähän joutuu harkita vippiytymistä, jos se on kerran oikotie parisuhteen onneen. :D

Nyt on nukuttu pitkä yö ja mahassa on ruokaa, kaikki hyvin. :) Torsain football fightin vauriotkin rupeaa olemaan suhteellisen kivuttomia tänään!

Miten ihmiset voi nukkua hyvin?? Mä heräsin 1,5h nukkumaanmenon jälkeen henkihieverissä ja sänky hiestä läpimärkänä, vaikka nukun pelkissä boksereissa ja ilman peittoa. Oli niin kauhea tuska, että piti ottaa kylmällä vedellä kasteltu pyyhe ja pakastimesta pari kylmäpussia jäähdyttämään. Puol tuntia meni, että sain itteni takas elävien kirjoihin.

Mie ihmettelen tota ihan talvellakin. Oli kyllä aika paska yö, yhdeltä nukkumaan ja tuossa viideltä ylös... Nyt on onneksi jo lenkki juostuna niin voi vähän nuutuneempi olotila iskeä ihan vapaasti. Sydän hakkaa jotain 100 iskua minuutissa, kyllä kofut on vaan kovaa kamaa mulle :haart: Tavallinen leposyke 50-60 :D

Mää nukun yleensä kuin pikkulapsi. Unen saaminen voi joskus vähän venyä, jos mietin jotain oikein kovasti, mutta kun olen nukahtanut niin olen syvällä unessa. :)

Mitä jos panda vaan heivais ne kofut vittuun? Ei varmaan toimi keho enää mitenkää päin omilla energiatasoilla kun koko ajan käy purkilla. Saa siinä sitten miettiä kun ei uni ikinä tule eikä nukuta... :rolleyes:

Siulla on varmaan joku hyvä haltijatäti pitämässä huolta kun noin hyvin on asiat :D Nukahtamiseen menee yleensä se 1-2h ja viimeiset pari kuukautta oon keskimäärin heränny sen 4 kertaa yössä... Noh, enää ei onneksi ole niitä öitä, että kierii vaan 4h sängyssä ja sitten nousee ylös kun ei siitä nukkumisesta vaan tule mitään.

Mitä jos panda vaan heivais ne kofut vittuun? Ei varmaan toimi keho enää mitenkää päin omilla energiatasoilla kun koko ajan käy purkilla. Saa siinä sitten miettiä kun ei uni ikinä tule eikä nukuta... :rolleyes:

Tota, mun kofujen käyttö on todella harvinaista :D Edellinen 100 tabletin purkki meni vanhaksi ja siitä olin alle puolet syöny.

Tota, mun kofujen käyttö on todella harvinaista :D Edellinen 100 tabletin purkki meni vanhaksi ja siitä olin alle puolet syöny.

Jostain jutuista jotenkin sain käsityksen, että päivä suunnilleen starttaa kofeiinilla, but I stand corrected ja pahoittelen. Mä en oo kyllä ihan mitenkään Pandaan liittymättä oppinu ymmärtämään univaikeuksisia ihmisiä.. On mullaki joskus lyhyitä episodeja ollu kun unet on ollu kiven alla, mutta yleensä mä nukun kyllä ihan just niin paljo ku mieli tekee ja pystyn nukkumaan missä vaan ja milloin vaan. Ilmeisesti tästä lahjasta pitää olla hemmetin onnellinen?

Mulla on Kaira. :)

:haart:

Back
Ylös Bottom