Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulostaa pelottavalta tuollainen pahennuksen aiheuttaminen... Mitenkäs siellä noin muuten pärisee?

Hyvältä se kuulostaa :D Ja hyvin pärisee, varsinki ku auto tiputti pakoputken hetkellisesti :D Perhanan Eemelin retale ku kupruja kehittelee mun teille.

Mä taisin lukee jostain tuon putkihommelin ;)

Joo, voihan viideo ku kirosin. Tosin isosti en uskaltanut ku hautausmaan parkkipaikalle pääsin. Jumankekka ku aattelin siinä hetkeä aiemmin, että kuuluupas tosta vastaantulevasta autosta iso ääni, hahaa. Ai mutta perhana, se ääni kuuluu vieläkin.. SEHÄN KUULUU MINUN AUTOSTA! Ja sit tajusin että putki. Mutta se on nyt hanskassa ja osaan tarvittaessa iteki fiksata. Kätevä emäntä :D Muutenkin kyl pörisee oikein mainiosti. Mites sun yö pörisee? :)

Ötyä..

..Kaikille omituisille otuksille.

Koira lenkitetty. Saldo : Yksi hyvin haukuttu jänis ja kaksi kappaletta teinipissiksiä puskassa pissillä...Olivatko vähän nolona, kun koiruksen kanssa mentiin siitä ohi..:D

No vapaan jälkeen yövuoroon ni mitä voi odottaa :D Nihkeetä ja väsyttää ihan v****ti. Muuten fiilis Bueno :)

Tässä jotakin pientä pitämään ne simmut auki !!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No eihän sitä vappailla malta nukkua... :D Mul on onneks sunnuntai vappaata niin saapi huomenna rymistellä..

Eli sulla on huomenna todellakin tiedossa omituisten otusten kerhon kokoontumisajot ihan selkeesti :D

Tervetuloa seuraamme sir pyssy. Mielenkiintoisia iltalenkkejä sulla. Haukutko usein jäniksiä ulkoiluttaessasi koiraa?

Vuokrasin pikkukaivurin viikonlopuksi terassipohjien tekoon jne.. Viinipäissään tunnin kaivelun tuloksena talon sokkelissa reikä, ikkunapellit rutussa ja nurmikko vituillaan, mutta terassipohjaa ei edes aloitettu :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eli sulla on huomenna todellakin tiedossa omituisten otusten kerhon kokoontumisajot ihan selkeesti :D

Tervetuloa seuraamme sir pyssy. Mielenkiintoisia iltalenkkejä sulla. Haukutko usein jäniksiä ulkoiluttaessasi koiraa?

Kyllä,

Nytkin huusin sille, että saatanan paskakasa rusakko. Läheppä käveleen. Siitäs sai.:D

Omituista porukkaa täällä kyllä kun yks haukkuu viattomia luontokappaleita ja toinen vetää pikkukaivurilla kaiken paskaks viinihuuruissaan :D

Omituista porukkaa täällä kyllä kun yks haukkuu viattomia luontokappaleita ja toinen vetää pikkukaivurilla kaiken paskaks viinihuuruissaan :D

Ei tämä turhaan ole OMITUISTEN OTUSTEN KERHO....Täällä ei tarvitse olla hullu, mutta se on eduksi !!!!

Todellakin on!! :D Käydään ehkä myös velkomassa mun omaisuutta eksältä. Ja sit tullaan sun ikkunan alle huutelemaan yöllä, saat samalla avaimen takasi :D

Back
Ylös Bottom