Reinzellin pitäis kyllä nyt todellakin ryhdistäytyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reinzellin pitäis kyllä nyt todellakin ryhdistäytyä.
Juuri itsekin sattumoisin en saa tänä(kään) yönä unta raha-asioiden vuoksi..:( konekin piti avata vielä sen takia että piti katsoa että paljonko siellä tilillä nyt olikaan rahaa.. joo, ei paljon. ai että ketuttaa tämä että opiskelijana pitäis suurinpiirtein viikossa pärjätä 50 eurolla.. eli nuudeita kehiin ja silleen. ja sit kun haluis vielä syödä puhtaasti ja hyvin ja harrastaa liikuntaa ym.... ja vloppuna ois miehenkin kanssa jotai mukava tehdä, kun intistä lomille tulee. voi perse sanon minä.
juu ja sori että tuun tänne häiriköimään teidän keskusteluja..:D piti vaan päästä purkaa ahdistusta. jonnekin.
Madventuresin eka seasoni! Silkkaa legendaa.
ja hyvä että naesetkin kelpaa joukkoon tummaan... :D ja varatutkin vielä.. siitä puheen ollen, SEKIN vituttaa että tuli tuossa illalla lyötyä taas luuria korvaan tälle toiselle puoliskolle.. mulla palaa tuo käpy vähän liian herkästi. ja nyt se nukkuu siellä teltassa jossai Imatran perukoilla muutenki vittuuntuneena ja sit eukko lyö vielä luuria korvaan...:(siitä puheen ollen, SEKIN vituttaa että tuli tuossa illalla lyötyä taas luuria korvaan tälle toiselle puoliskolle.. mulla palaa tuo käpy vähän liian herkästi. ja nyt se nukkuu siellä teltassa jossai Imatran perukoilla muutenki vittuuntuneena ja sit eukko lyö vielä luuria korvaan...:(
yhdistän siis mielessäni lätkän ja lappeenrannan aina yhteen..x)