Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se aurinko ja kesäkin tänne kelpaisi. Onneksi kesätyöt alkaa 1,5kk päästä, jos sinne saisi sinniteltyä jotenkin tässä vitutuksen keskellä.

Ei millään jaksais.. tässä on jo vuosi eletty jotenkin käsijarrupohjassa normaali-ihmisen elämää... Kyllä toi viihteelläolo monta päivää viikossa alkaa vaikuttaan kaikkeen. Jos nyt tätä peruslihaksikasta ruotoo, nyt sais pidettyä kasassa jotenkin jumppapumppitreenillä vielä...

Ei vaan oo mitään tekemistä, vastuuta tai velvollisuuksia, niinkuin ennen... yksinäinen yötyö 50-60h/vko ja vapaapäivät ihmisten ilmoille pää sekasin...
Eikä nyt oo kaipuuta parisuhteeseen vielä moneen vuoteen, kun paljosta piti luopua, että saa olla yksin ekaa kertaa elämässään.

Juuri itsekin sattumoisin en saa tänä(kään) yönä unta raha-asioiden vuoksi..:( konekin piti avata vielä sen takia että piti katsoa että paljonko siellä tilillä nyt olikaan rahaa.. joo, ei paljon. ai että ketuttaa tämä että opiskelijana pitäis suurinpiirtein viikossa pärjätä 50 eurolla.. eli nuudeita kehiin ja silleen. ja sit kun haluis vielä syödä puhtaasti ja hyvin ja harrastaa liikuntaa ym.... ja vloppuna ois miehenkin kanssa jotai mukava tehdä, kun intistä lomille tulee. voi perse sanon minä.

Reinzellin pitäis kyllä nyt todellakin ryhdistäytyä.

Joo paraskin puhumaan. Mä saan perjantaina reilun touhutonnin tilille muiden sekaan ja sekin menee vkoloppuna kurkusta alas, kun teikäläisen kans ehkä lähetään ottaan..
että pidä tekopyhät neuvosi perseessä

:D

juu ja sori että tuun tänne häiriköimään teidän keskusteluja..:D piti vaan päästä purkaa ahdistusta. jonnekin.

Juuri itsekin sattumoisin en saa tänä(kään) yönä unta raha-asioiden vuoksi..:( konekin piti avata vielä sen takia että piti katsoa että paljonko siellä tilillä nyt olikaan rahaa.. joo, ei paljon. ai että ketuttaa tämä että opiskelijana pitäis suurinpiirtein viikossa pärjätä 50 eurolla.. eli nuudeita kehiin ja silleen. ja sit kun haluis vielä syödä puhtaasti ja hyvin ja harrastaa liikuntaa ym.... ja vloppuna ois miehenkin kanssa jotai mukava tehdä, kun intistä lomille tulee. voi perse sanon minä.

Kyllähän tuolla budjetilla pärjää. Tänne tukia tulee 470€, vuokraan menee 420€+15€ vesi + sähkö, netti, ruoka sun muut. Ei jää mitään käteen ja miinukselle menee ihan vitusti joka kuukausi. Vituttaa, ettei veri kierrä.

Mitä?
onhan tää vapaa ketju :)

ja kyllä tänne nainen tarvitaan, vaikka varattu oiskin... Ei noiden homppejen kans jaksa joka ilta chättäillä keskenään...

juuu on vapaa ketju mutta näytti pikaisella vilkaisulla olevan teillä jotki insidejutut menossa niin..:D no joo, mä nyt oon tällanen :) ja hyvä että naesetkin kelpaa joukkoon tummaan... :D ja varatutkin vielä.. siitä puheen ollen, SEKIN vituttaa että tuli tuossa illalla lyötyä taas luuria korvaan tälle toiselle puoliskolle.. mulla palaa tuo käpy vähän liian herkästi. ja nyt se nukkuu siellä teltassa jossai Imatran perukoilla muutenki vittuuntuneena ja sit eukko lyö vielä luuria korvaan...:(

Juu ja meillä on vuokra nyt 570 e....:( siihe kuuluu kyllä sähkö, vesi ja netti. Mutta tukien jälkeen jää se 150-200 e käteen per kuukausi jolla pitäis kaksi suursyömäriä ruokkia. muutenki tulee rahaa laitettua vähä liikaa kaikkeen paskaan, esim lehtiin cd-levyihin ym.. onneksi nyt sentään juominen ja bilettäminen jää vähälle. ja viime kuussa silmälaseihin meni 300 e..

siitä puheen ollen, SEKIN vituttaa että tuli tuossa illalla lyötyä taas luuria korvaan tälle toiselle puoliskolle.. mulla palaa tuo käpy vähän liian herkästi. ja nyt se nukkuu siellä teltassa jossai Imatran perukoilla muutenki vittuuntuneena ja sit eukko lyö vielä luuria korvaan...:(

Intissä saa ja Pitääkin hajoilla... siinä saa sellasta henkistä kanttia sitten tulevaisuuden pettymyksiin...
Emmäkään siihen aikaan paljoo ottanu tai tehny oikeestaan mitään, muutakun olin vkoloppuvapaat himassa avokin ja pienokaisen kans.
Sillon sitä jaksokin kaikkee ja vähän päälle. Nyt ei sellasenn rumbaan ois energiaa sitten yhtään.

Ei jaksa ees itestään pitää huolta nykyään kunnolla, sellain semisti puoliteholla pelataan.

Meiksi on syntyny Lpr:ssa, mutta kyllä muistaakseni lätkää alkoi vasta hokemaan, kun Treelle päin muutti aikoinaan vaahtosammuttimena...

Back
Ylös Bottom