Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä sain 322e sakkoa. Niistä pitää tosin nillittää vielä kun ne on hieman kovempien tulojen mukaan annettu mitä nykyään tienaan :rolleyes: Mut samapa tuo.. Ei tässä konkurssissa paljon tunnu vaikka saisin kaikkien jenkkien velat niskoilleni.

Tasoissa ollaan :) Itse sain pienemmäksi vanhojen verotietojen myötä, onneksi :D

flip-a-coin.jpg

:p

Noita 115e sakkoja mäkin oon aimokasan keränny jo mutta just viimeviikolla alotin hommat uudessa työpaikassa ja sakot vielä lykkäsivät -09 vuoden tulojen mukaan jolloin olin paperimiehiä :rolleyes:

Mutta ihan hyvin sinänsä että 3.5 vuotta tullut ajettua päivittäin ja 90% ajasta ylinopeutta ja NYT vasta saivat sakon lykättyä kouraan :D
Nooh, eiköhän ne seuraavat 3v mene ennenkuin taas napsahtaa :P

Mulla ei oo ollu ihan yhtä hyvä tuuri. Taino emmä tiiä miten oot niistä selvinny ku ite en oo karkuun ikinä viittiny lähtiä. Mut viime kesänä ekat sakot tuli jo huhtikuussa ja kortti pois toukokuussa :lol2: Eikä se nytkään ole ihan mahdottomuus että kortti lähtee kun en muista miten niitä sakkoja on vanhentunu..

Nääh.. Huijasin vähän. En oo ollu ihan rehellisissa paperihommissa. Kortonginjalostaja oon ollu/olen osanakoulutustani :rolleyes: Nykyään taas saan kuussa sen mitä Ensolta aikoinaan kahessa viikossa :jahas:

Tattista vaan Mikalle päivän nauruista :lol2:

Ephe on vissiin prosessinhoitaja myös? Varmaan joku tuntematon kaksoisolento, joka tekee samoja hommia jossain muualla :D

Ite sain vielä hyvän miehen lisänä 14 päiväsakkoa..

Mulle sanoi se mukava poliisimies että laittaa lieventäväksi asianhaaraksi sen, että liikennettä ei ollut nimeksikään ja tie oli kuin kesällä. Tuon takia sitä varsinkin teki mieli ajaa vähän ylinopeutta. + 130 oli kuitenkin vauhtia kun kyseisen vastaantulevan auton etuvalot näin, painallus jarrua, ja sitten välähti. Lappuun tuli nopeus 108km/h.

Kai täällä aika moni on sluibailemassa erinäkösissä yötöissä... Ei sitä ilmaseks jaksais valvoo.. no ei kyllä jaksais oikein muutenkaan...
Ja vasta viikon ekaa vuoroo, meinas jäädä toi vkoloppuasenne päälle.

Ihan ilmaiseksi tulee valvottua, ei tosin unikaan tule ihan itsestään. Kympiltä alkaisi koulu, kerkeäähän sitä nukkumaan vielä.

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLETS GET READY TO RUMBLE!!!
Joo, eipä se uni aina tule. Perkele kun jostakin saisi tonnin verran rahaa, asiat olisi paljon helpompia. Voisi käydä tatskaliikkeessä, maksaa pari laskua, ostaa hyvää ruokaa ja pitää muutenkin hauskaa. Jos sitä piristyisi.

Ei sitä aina siitäkään piristy... sitten sitä haluais kaks tonnia tai neljä, niin vois vaihtaa prätkän isompaan, lähtee lomamatkalle, varata kylpylähotellista sviitin...
tai jos sais kymppitonnin, niin pitäis 6kk loman töistä ja ois hetken ihan vaan rauhassa, ilman stressiä.

Musta alkaa tulla jo niin saamaton, etten jaksa avata ees laskuja ja maksan ne sitten, kun tulee vasta maksukehoituksia.. vaikka ne nyt vois maksaa kyllä heti kerralla pois.
Ei vaan saa otetta nyt mihinkään...

Back
Ylös Bottom