Voiko olla mahdollista että jakopään hihnan vaihto maksaa vaan 240 euroa? Kuulinkohan mä vaan väärin tänään..
Mihin autoon?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko olla mahdollista että jakopään hihnan vaihto maksaa vaan 240 euroa? Kuulinkohan mä vaan väärin tänään..
Tilaisin paljon pulleita verisuonia. Oon liekeissä nyt :evil:
Multa löytyis yhdestä paikasta pullea verisuoni.
Mä en edes tienny että sillä hipillä on auto.Mikä auto tolla Vartilla on? Kertokaa pullistelijat.
Mikä auto tolla Vartilla on? Kertokaa pullistelijat.
Nonni. Great. Tahtoisko hra minkä värisen neulan? Ois sinistä, punasta, vihreetä ja valkosta viggoo. Ton valkosen läpi vois jo imeä vaikka pirtelöö.
Sillä on Wank-mobiili.
Mä en edes tienny että sillä hipillä on auto.
:piis:
Pistä valkoinen ja punainen yhtaikaa, niin se on sit vähän kuin pinkki, eiksjee.
Saatte molemmat tosta samasta kupongista, perhealennus. vittu
Ihan mahdollista. Vilkasin nopeesti että nuo osat ei maksa juuri mitään tuon ikäiseen Audiin.
Olen yliopistolla vääntämässä hommia, mutta nyt pitäisi saada ruokaa jostain. Tekisi mieli mennä ostamaan kaupungilta jotain paskaa. Hmm! Olisinko säästäväinen ja menisin kotiin syömään kanaa ja parsakaalia, vai laittaisinko rahaa roskaan ja menisin heseen tai subiin tai tai...Mikä yön virallinen meno?