Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen aamulla nukuttu 4 tuntia ja nyt on kova putki päällä taas..ei oikeen mitään syytä olla hereillä mutta turha tässä väkisinkään on nukkua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikä auto tolla Vartilla on? Kertokaa pullistelijat.

Sillä on Wank-mobiili.

Nonni. Great. Tahtoisko hra minkä värisen neulan? Ois sinistä, punasta, vihreetä ja valkosta viggoo. Ton valkosen läpi vois jo imeä vaikka pirtelöö.

Pistä valkoinen ja punainen yhtaikaa, niin se on sit vähän kuin pinkki, eiksjee.

Mulla on Audi Coupe '89. Ihan kun olisin kuullut sen korjaamon tyypin sanovan että 240 eskorttia. Ehkä se sanokin että 1240 euroa.. :wtf:

e.
Sillä on Wank-mobiili.

bitch-slap.jpg

e2.
Mä en edes tienny että sillä hipillä on auto.

:piis:

Saatte molemmat tosta samasta kupongista, perhealennus. vittu

Pistä valkoinen ja punainen yhtaikaa, niin se on sit vähän kuin pinkki, eiksjee.

No se on oikeesti pinkki. Mut ku oot niin gay ni sulle se kyl passais.

Saatte molemmat tosta samasta kupongista, perhealennus. vittu

Oujee. Henkille toi bitch kiitos, mä varmaan tartteisin sen butch-mallin. Kun olen niin kunniaton ja vielä kaupan päälle miesmäinen.

Mulla on nälkä ja tahtoisin täytekakkua. :nolo: Olen yliopistolla vääntämässä hommia, mutta nyt pitäisi saada ruokaa jostain. Tekisi mieli mennä ostamaan kaupungilta jotain paskaa. Hmm! Olisinko säästäväinen ja menisin kotiin syömään kanaa ja parsakaalia, vai laittaisinko rahaa roskaan ja menisin heseen tai subiin tai tai...

Nyt tekis kyl mieli lopettaa PPC:lla ampuminen kokonaan ja siirtya tahan uuteen lajiin. Taa ois nyt jotenki paljo mielenkiintosempi.. ens kesana MM-kisat South Carolinassa, USAssa... tavoitteet sinne...?

Back
Ylös Bottom