Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo täälläkin kello viturallaan. Oli taaskin tarkotus mennä nukkumaan pari tuntia sitten, että jaksais herätä "ajoissa" puntille, mutta minkäs teet kun ei nukuta :P . Pitää vissiin taas sitten nukkua johonkin yhteen taikka kahteen, onneks tuo punttis on auki aina 22:00 asti :D .

Tää unirytmi on kyl lähteny taas iha lapasesta, no kai se sitte joskus taas korjaantuu ku töihi menee.

Mä päätin ruveta leipoon pannaria! Just meni uuniin. Sit pitäis vatkata kermavaahto käsin. Joku mies vois avittaa asiassa :p Heko heko. Yölliset vitsit. Ah parhautta.

^ Mä oon ikuisella bulkilla koska oon muuten vaan läski. On muuten aika... krhm... olo, kun vatkaan käsin kermavaahtoa niin että tuo kippo lepää tukevasti jalkojen välissä ja katso samalla CSI Miamia. Ei se Horatio niiin ihana nyt kuitenkaan ole.

hikipedia sanoi:
Aina ei suurimman yhteistuloksen tehnyt voita, vaan ohkaisempia kavereita varten on kehitetty painoluokat ja erilaisia pisteytystaulukoita, ettei nopeampiaineenvaihduntaisten aina tarvitsisi poistua kisapaikalta räkä poskella itkien samalla, kun hyvästä ruokahalusta kärsivät osoittelevat paksuilla nakkisormillaan ja nauravat.

=(

http://hiki.pedia.ws/wiki/Voimanosto

Yön aikaa.

Back
Ylös Bottom