Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä kaikki paskimmat viestinne koottuna tältä päivältä.

Uskon myöskin näin. "Tulemiseen" Jepu herää varmasti. Herääköhän sen avokkikin siihen? Voitaisiin ottaa Dinho messiin niin se hoitelis avokin :whip:
Laitetaan avo patteriin raudoilla kiinni, niin Dinho voi sitten helpommin hoitaa sitä siinä. Se varmaan tulee taksilla pikana tänne kun kuulee tästä. On se niin hurtti homppeli.;)
JuMALAUTA!!
Dinhon voisi tosin laittaa tekemään "asiaansa" toiseen huoneeseen, sillä en usko että nuoret silmäni kestävät nähdä kaikkea. Oletko ajatellut miten me hoidamme "tulemisemme" Jepun kanssa?
hö :(
Katsotaan sitä sitten lähemmin kun olemme kontaktissa. Ikinä ei tiedä minkälaisia käänteitä matkaan tulee. Voi olla, että Dinho valitseekin vahingossa meidät kohteekseen ja silloin alkaa urakkahommat molemmilla. Pelottaa kyllä ajatuskin tästä. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää..:whip:
Kyllä mä teidän ällövuoria voisin kosketella.
En kestäisi ajatusta että Dinho valitsisikin meidät kohteekseen. Siinähän saisi sellaista kyytiä että Jepu ja avokki pakenisivat hätäpäissään ikkunasta ulos moisen toimituksen nähdessään.
Ja Fuhrer olisi odottamassa ikkunan alapuolella..
Sulla ei ainakaan mahdu tuohon siguun 200 viestiä täyttä paskaa :D
Haluan että kaikki saavat pahoinvointikohtauksia.

Jaahas.. kenetkäs mä tällä kertaa bongasinkaan galleriasta..

http://irc-galleria.net/view.php?nick=nahkafani-73

Dinho?:whip:

Dinhohan se :wtf: Tollaset kuteet sillä oli miitissä ;)

Hyi että, oon ihan uitettu koira. Kävelin bussipysäkiltä salille -> kastuin läpimäräksi. Kävelin taas salilta bussipysäkille -> kastuin vielä enemmän, sillä takki ym. eivät olleet ehtineet kunnolla kuivua. Vittu tällasta ilmaa :(

Hyi että, oon ihan uitettu koira. Kävelin bussipysäkiltä salille -> kastuin läpimäräksi. Kävelin taas salilta bussipysäkille -> kastuin vielä enemmän, sillä takki ym. eivät olleet ehtineet kunnolla kuivua. Vittu tällasta ilmaa :(

Sanoinhan, että Turussa on jotain vikaa ;)

Sanoinhan, että Turussa on jotain vikaa ;)

No mut... eihän täällä aina tällasta oo :rolleyes:
Toivottavasti huomenna ei satais, mulla on suunnitelmia.

No mut... eihän täällä aina tällasta oo :rolleyes:
Toivottavasti huomenna ei satais, mulla on suunnitelmia.

Voin luvata, kyllä sataa :D Varsinkin kun sulla on suunnitelmia!

Voin luvata, kyllä sataa :D Varsinkin kun sulla on suunnitelmia!

Ei saa :( Joudun kohta oikeasti hankkimaan sateenvarjon, tähän asti sinnitellyt ilman (inhoan sateenvarjoja koska ne on aina tiellä ja jäävät aina jonnekin matkan varrelle).

Eilisen kofeiinisekoilu taitaa kostautua, väsyttää hirveästi :eek:

Kehosi vaatii vain lisää kofeiinia. Tabut nassuun! :D

Ei saa :( Joudun kohta oikeasti hankkimaan sateenvarjon, tähän asti sinnitellyt ilman (inhoan sateenvarjoja koska ne on aina tiellä ja jäävät aina jonnekin matkan varrelle).

Kaikkein hauskimpia on ne ihmiset jotka polkee pyörällä sateenvarjo toisessa kädessä alas Hämeenkatua joka perkeleen aamu :D

Ne tabut on ihan turhia, niitä voi vetää 10 kerralla ja ei vaikuta mitään...
Nimimerkillä "Kofeiiniaddikti jo useita vuosia"...

Kehosi vaatii vain lisää kofeiinia. Tabut nassuun! :D

:D Näin muuten yöllä ihan sairaita unia ja olin koko ajan 'puolihereillä'. Se oli tosi pelottavaa.

Kaikkein hauskimpia on ne ihmiset jotka polkee pyörällä sateenvarjo toisessa kädessä alas Hämeenkatua joka perkeleen aamu :D

Ne tabut on ihan turhia, niitä voi vetää 10 kerralla ja ei vaikuta mitään...
Nimimerkillä "Kofeiiniaddikti jo useita vuosia"...

Hahah :D
Ja ei oo turhia, otin eilen about 6-7kpl (piti lukea kokeeseen) ja ajattelin ettei ne kuitenkaan mitään vaikuta, koska juon niin paljon kahvia joka päivä. Nojoo, vaikuttihan ne. Kädet ja koko kroppa tärisi, en pystyny olemaan paikoillani ja kun juttelin kaverin kanssa puhelimessa, sano että kuulostin hassulta kun puhuin ihan outoja ja puhe oli tosi nopeaa :D

:
Ja ei oo turhia, otin eilen about 6-7kpl (piti lukea kokeeseen) ja ajattelin ettei ne kuitenkaan mitään vaikuta, koska juon niin paljon kahvia joka päivä. Nojoo, vaikuttihan ne. Kädet ja koko kroppa tärisi, en pystyny olemaan paikoillani ja kun juttelin kaverin kanssa puhelimessa, sano että kuulostin hassulta kun puhuin ihan outoja ja puhe oli tosi nopeaa :D

Hahah, kertoo vaan siitä ettet juo tarpeeks kahvia! :P Kahvin kuuluu turruttaa koko keho!
On joskus oikeesti tullu otettu 10 x 100mg tabua lähes putkeen ja ei niin kauheen suuria vaikutuksia.

Tosin kahvia on tullu käytettyä pitkään ja liikaa... Silti ei tuu vierotusoireita, jos on ilman :D

:D Näin muuten yöllä ihan sairaita unia ja olin koko ajan 'puolihereillä'. Se oli tosi pelottavaa.
Ai minusta? Kiva kuulla.

Oliko painajaisia? :eek:

:lol2:

Tänään sataa, huomenna sataa ja ylihuomenna sataa. Jee.
Meitsi pyörän satulassa uitettuna lintuna hankkimassa flunssan oireita.

Ja voi hemmetti soikoon sitä "haastattelua"! :wtf:
Se ois niinku uuden firman alkuunlaittoa se homma. Lupasin harkita asiaa....

Pitäiskö ottaa pari sidukkaa pään selkeyttämiseks....:rolleyes:

Hahah, kertoo vaan siitä ettet juo tarpeeks kahvia! :P Kahvin kuuluu turruttaa koko keho!
On joskus oikeesti tullu otettu 10 x 100mg tabua lähes putkeen ja ei niin kauheen suuria vaikutuksia.

Tosin kahvia on tullu käytettyä pitkään ja liikaa... Silti ei tuu vierotusoireita, jos on ilman :D

Kaverin ex-poikaystävä otti kerran joku päälle 30. Se tais olla niin että 32 tablettiin on joku kuollut, joten tää fiksuakin fiksumpi sälli päätti ottaa yhden enemmän. Ei siitä kuulemma tullut ku hiukan oireita, hallujakin vissiin :D

Alko tekee mieli kahvii, jaksaisko keittää?

Ai minusta? Kiva kuulla.

Oliko painajaisia? :eek:

:lol2:

No ei, höhlä. Olin jossain ihan älyttömän isoissa kotibileissä ja suurin osa porukasta oli jossain kellarikerroksessa. Olin ihan naamat ja vaeltelin siellä ympäriinsä etsien jotain (en tiedä ketä) ja ajattelin koko ajan, että toivottavasti noi ei huomaa et oon kännissä :D Siellä oli kunnon diskovalot ja kaikki vaan pyöri silmissä. Sitten jossain vaiheessa menin ulos ja huomasin et sinne tuli poliisit ja palokunta. Poliisit alko taluttaa porukkaa poispäin ja mäkin yritin kävellä mut kaaduin, joten poliisi joutu kantamaan mut :D Uni loppu siihen ku juttelin poliisin kanssa että pitäiskö mun mennä bussilla vai taksilla :D

Et sellanen uni.

Kaverin ex-poikaystävä otti kerran joku päälle 30. Se tais olla niin että 32 tablettiin on joku kuollut, joten tää fiksuakin fiksumpi sälli päätti ottaa yhden enemmän. Ei siitä kuulemma tullut ku hiukan oireita, hallujakin vissiin :D

Alko tekee mieli kahvii, jaksaisko keittää?

LD50 on muistaakseni jotain 150-200mg / painokilo... Eipä tuohon helposti kuole... Sairaalakeikkoja kuulemma ollu jo 2gramman annoksilla tosin...

Mut keitäppäs mullekkin kupponen? :D

LD50 on muistaakseni jotain 150-200mg / painokilo... Eipä tuohon helposti kuole... Sairaalakeikkoja kuulemma ollu jo 2gramman annoksilla tosin...

Mut keitäppäs mullekkin kupponen? :D

Ohoh :wtf:
Nyt olis kahvia, tuu hakee :D

Pitäis bussi ottaa, kauhee vaiva, ei jaksa. Jos toisit vaan tänne? :D

Mä mitään miehiä palvele :whip:

edit. Prayer se on omistettu sulle :haart:

Back
Ylös Bottom