Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viiskymppiä hammastarkastus!! Viimeksi maksoin vajaa 40e reiän paikkaamisesta :jahas:

Vai hetero :curs: Tuu tänne niin katsotaan kuka on hetero ja kenessä!
Minun käsittelyni jälkeen jo pelkkä sana "mies" saa sinut itkemään pakokauhusta. Menee kuukausi terapiassa ennenkuin uskallat taas edes salille niiden pikkukiinalaisten (joo joo japskien) keskelle, ilman että vesi valuu silmistä ja veri perseestä.
Ajanmyötä saatat taas mieheenkin haluta koskea, sitten tulen minä ja pilaan sinut. :haart:

elisa.jpg

Minun käsittelyni jälkeen jo pelkkä sana "mies" saa sinut itkemään pakokauhusta. Menee kuukausi terapiassa ennenkuin uskallat taas edes salille niiden pikkukiinalaisten (joo joo japskien) keskelle, ilman että vesi valuu silmistä ja veri perseestä.
Ajanmyötä saatat taas mieheenkin haluta koskea, sitten tulen minä ja pilaan sinut. :haart:
Ihanaa.

Kaunista.

Koskettelevaa.

:haart:

Heh, ne rakentaa mini-huvipuistoa Annanaukiolle Kamppiin. Mun kokosia pehmoleluja isot läjät ympäriinsä...:hyper:

Elisa on tosiaan semi-perseestä..

Äh, suuseksiketju suljettiin ennen kuin ehdin kirjoittaa sinne. Mulla olis ollut hyviä neuvoja siitä miten kannustaa naista suuseksiin.

Columbu, mä tuun kyläilemään sinne Aasiaan! Tuun vaikka kävellen :D Pakko päästä pois täältä.

Äh, suuseksiketju suljettiin ennen kuin ehdin kirjoittaa sinne. Mulla olis ollut hyviä neuvoja siitä miten kannustaa naista suuseksiin.

Mulla jäi siihen ketjuun vissiin kaks viestiä jäljelle. Muilla WTF-tyypeillä tais mennä melkein yhtä hyvin..:D

e. mä katoin tota kuvaa ensin että se on miitistä..:eek:

Pakkiksella voisi kieltämättä olla kysyntää "Kuinka käydä huorissa rahatta?"-tredille, nyt kun viisauttamme ei suihinannossakaan osattu arvostaa. :jahas:

E: Mullakin taisi se kaksi jäädä sinne, plus tuo sulkemista edeltänyt rakentava kommentti. :)

Back
Ylös Bottom