Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainahan mä.Onko Columbu linjoilla?
Vai hetero :curs: Tuu tänne niin katsotaan kuka on hetero ja kenessä!On se vanha hetero ainakin onlinessä.
Minun käsittelyni jälkeen jo pelkkä sana "mies" saa sinut itkemään pakokauhusta. Menee kuukausi terapiassa ennenkuin uskallat taas edes salille niiden pikkukiinalaisten (joo joo japskien) keskelle, ilman että vesi valuu silmistä ja veri perseestä.Vai hetero :curs: Tuu tänne niin katsotaan kuka on hetero ja kenessä!
Mitä humpuukia. Olisin itse ostanut koko rahalla karkkia.Viiskymppiä hammastarkastus!! Viimeksi maksoin vajaa 40e reiän paikkaamisesta :jahas:
Ihanaa.Minun käsittelyni jälkeen jo pelkkä sana "mies" saa sinut itkemään pakokauhusta. Menee kuukausi terapiassa ennenkuin uskallat taas edes salille niiden pikkukiinalaisten (joo joo japskien) keskelle, ilman että vesi valuu silmistä ja veri perseestä.
Ajanmyötä saatat taas mieheenkin haluta koskea, sitten tulen minä ja pilaan sinut. :haart:
:hyvä:
Voit toki jakaa nämä tiedot täällä meille?Elisa on tosiaan semi-perseestä..
Äh, suuseksiketju suljettiin ennen kuin ehdin kirjoittaa sinne. Mulla olis ollut hyviä neuvoja siitä miten kannustaa naista suuseksiin.
No antaa sille rahaa!Voit toki jakaa nämä tiedot täällä meille?
No antaa sille rahaa!
Äh, suuseksiketju suljettiin ennen kuin ehdin kirjoittaa sinne. Mulla olis ollut hyviä neuvoja siitä miten kannustaa naista suuseksiin.

Mutta sulle mä en anna rahaa, saat hoitaa hommat ilmaiseksi ;)Columbu, mä tuun kyläilemään sinne Aasiaan! Tuun vaikka kävellen :D Pakko päästä pois täältä.