Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä siellä joku jääkerros alla oli. Ja sitä lunta ainakin 5 senttiä, noin leveät renkaat kelluu vaan päällä.
Ai bärkele, se talvi alkoi siis taas. Tässä omassakin on aika liian leveät noi kitkat.

Olispa lottovoittoa, että saisi palata Suomeen taas kesäkuussa.

Viimeksi muokattu:
En kehdannut tuota kysyä itse. Jos ei jossain valtion salaisessa palvelussa toimi, niin kenellä on vielä joku pöytäkone?
Naisvaltaisilla asiakaspalvelualoilla joissa etätyö on iso mörkö työnantajalle. Toimarikin aikoinaan sanoi että etätöissähän vaan makoillaan sohvalla.

Ja kuukausi pari sitten esimies sanoi että ei herätä luottamusta kun oon muka istunut konttorilla kahvitauolla 50 min, mikä ei voi olla millään olla edes totta, että kauanko olen sitten tauolla kun teen etänä. Oon siis kahvitauolla just niin kauan kun muukin tiimi mutta niille ei oo sanottu että istuu liian kauan

Eilen kuulin firman pikkujouluissa, että tiimikaverillani on minun mustamaalaamiskampanja käynnissä selkäni takana. Nyt rekrytoi liittolaisia*. On siirrättänyt tänä vuonna vastuutehtäviään minulle ja muutamalle muulle työkaverille. Kuulemma paskahommia ja hänelle pitää järjestyä parempia hommia.

Voisin muuten sanoa, että nainen on naiselle susi, mutta luultavasti sudet eivät laskelmoi pahantahtoisesti aiheuttaakseen toisille susille haittaa.

**tuolla on onneksi muutamia henkilöitä, jotka ovat tehneet minun kanssani töitä vuosia, niin olivat höristelleet korviaan, että nyt ei ole pahan puhujalla puhtaat jauhot pussissa. Tulivat varoittamaan, että "pidä puolesi. Sinua puukotetaan nyt selkään aivan urakalla".

@leoko

20251115_081305.webp

Voisin muuten sanoa, että nainen on naiselle susi, mutta luultavasti sudet eivät laskelmoi pahantahtoisesti aiheuttaakseen toisille susille haittaa.
Haastavimmat tilanteet omalla esimiesurallani ovat olleet naisten väliset kiusaamisongelmat. Ei tiimin sisällä, vaan sidosryhmien välillä.

Vähättelyä, osaamisen haastamista palavereissa, yms. Melkoisen erikoista käytöstä melko senioreiden asiantuntijoiden joukossa.

Itse en mene pikkujouluihin, jotta tiimi saa rauhassa haukkua pomoaan. :LOL:

(Olen kuitenkin saanut joka henkilöstökyselyssä aika täydet pisteet. Just saying.)

Oletteko tuota jätehuoltosektoria seuranneet kuinka? Arvionne? Vai ihan perstuntumalla?

en seuraa mitää muuta kun driftinkiä ja äkkilähtötapahtumia, hinpunverran GAYkkatarjontaa paikkakunnalla ja tampereessa

raha-asioissa olen täysin Geelien vietävissä,mutta uoatn heihin: olen tehnyt useita hyviä kauppoja Heidän kehotuksillaan &riittävän suurella määrällä mukana olevana asiakkaana Minulle kuuluu henkilökohtainen asikaspalvelija ja hän sanoi myös, että jos häneltä sijoitusneuvvoja menee kysymään, niin Geelien listalta hänkin niitä vinkkejä latelee

ja amerikan yhdysvaltojen jätehuolto oli Geelien OSTA listalla

Back
Ylös Bottom