Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^ Rälläkällä kun vetäisi katon helvettiin niin voisin päästä poiskin moisesta saippualaatikosta, nosturilla.

Jos jotenkin saisi ängettyä itsensä sisään.

^^ Rälläkällä kun vetäisi katon helvettiin niin voisin päästä poiskin moisesta saippualaatikosta, nosturilla.

Ja mihin ne on tunkeneet sen moottorin sekä vaihdelaatikon, kun heti oven takapuolella on takarengas.

Ja mietip....no älä mieti.

2008-mercedes-benz-cl63-amg

Asia ei eläkeläistä koske, mutta olen huomioinut nykyisen kiistan lähi- ja etätöistä. Itseäni hieman hämmästyttää, millainen äläkkä voi nousta, jos työnantaja edellyttää lähipäivien tekemistä vaikka kerran viikossa. Ilmeisesti tämä on liian kuormittavaa, menee aikaa työmatkoihin yms ja muutenkin työnantaja vain haluaa kyykyttää. On se vaikeeta.

Asia ei eläkeläistä koske, mutta olen huomioinut nykyisen kiistan lähi- ja etätöistä. Itseäni hieman hämmästyttää, millainen äläkkä voi nousta, jos työnantaja edellyttää lähipäivien tekemistä vaikka kerran viikossa. Ilmeisesti tämä on liian kuormittavaa, menee aikaa työmatkoihin yms ja muutenkin työnantaja vain haluaa kyykyttää. On se vaikeeta.
No, jos on sovittu, että 100% etä, ostettu sitten se asunto muualta kuin kaupunkihelvetistä (toimistolle esim 100km), ja sitten sanotaan, että X kertaa/vko konttorille jäkittämään.

Niin varmasti harmittaa.

Olen minäkin palkannut tiimiini henkilöitä, joilla olisi melkoisen haastava työmatka, ja ymmärtäisin vitutuksen, jos tulisi jotain urpoja toimistopäiväpakkoja.

Eikä siellä avokonttorihelvetissä ikinä saa mitään aikaiseksi. Tämä on tosin taas toinen keskustelunaihe.

Tälleen kun meillä saa olla vain kaksi päivää viikossa etänä niin olisi luksusta jos pitäisi käydä vain kerran viikossa konttorilla.
Parin viikon päästä mulla alkaa uudet työt, saa nähdä saanko edes etäkonetta

Koskeekohan se kaikkia miehiä vai vaan tätä yhtä 🤔
No ainakin kävin katsomassa jääkiekkoa ja halli täynnä miehiä eikä tullut oireita, tokikaan en koskenut yhteenkään mieheen.
En oo tänään koskenut mieheen ja ei oo tarvinnut ottaa illalla allergialääkettä 🤔🤔

Etkös sinä miettinyt jo aikoja sitten tuolla "toisella palstalla" sellaista, ettei se uusi tuttavuutesi herätä sinussa sen kummemmin tunteita - kunhan vaan hengaillaan.

Eli olisiko tässä nyt kyseessä klassisesti sellaista psykosomaattista oirehdintaa? 🤔

Back
Ylös Bottom