Eli MasaKisun elomassan verran vielä.Kymppi tarkoitus vielä tiristellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli MasaKisun elomassan verran vielä.Kymppi tarkoitus vielä tiristellä.
Oletteko tuota jätehuoltosektoria seuranneet kuinka? Arvionne? Vai ihan perstuntumalla?lähdin hajauttamisessa uusille aloille, eli jätehuoltoon
eli waste managementtia, kuhtalaisesti tulille
Meijän kisut 6,5 kg kappaleEli MasaKisun elomassan verran vielä.
Onko tuo vähän sama asia kuin kannettava matkapuhelin?Parin viikon päästä mulla alkaa uudet työt, saa nähdä saanko edes etäkonetta
11 vuotta, parempi olla vaan ilman.pitkiä aikoja
En kehdannut tuota kysyä itse. Jos ei jossain valtion salaisessa palvelussa toimi, niin kenellä on vielä joku pöytäkone?Onko tuo vähän sama asia kuin kannettava matkapuhelin?
Ai bärkele, se talvi alkoi siis taas. Tässä omassakin on aika liian leveät noi kitkat.Kyllä siellä joku jääkerros alla oli. Ja sitä lunta ainakin 5 senttiä, noin leveät renkaat kelluu vaan päällä.
Naisvaltaisilla asiakaspalvelualoilla joissa etätyö on iso mörkö työnantajalle. Toimarikin aikoinaan sanoi että etätöissähän vaan makoillaan sohvalla.En kehdannut tuota kysyä itse. Jos ei jossain valtion salaisessa palvelussa toimi, niin kenellä on vielä joku pöytäkone?
Haastavimmat tilanteet omalla esimiesurallani ovat olleet naisten väliset kiusaamisongelmat. Ei tiimin sisällä, vaan sidosryhmien välillä.Voisin muuten sanoa, että nainen on naiselle susi, mutta luultavasti sudet eivät laskelmoi pahantahtoisesti aiheuttaakseen toisille susille haittaa.
Oletteko tuota jätehuoltosektoria seuranneet kuinka? Arvionne? Vai ihan perstuntumalla?
11 vuotta, parempi olla vaan ilman.