Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoppa muuta. Lupaa aamuksi pakkasta, sinnehän täytyy pukea kahdet pitkät kalsarit.Mitä ihmeen sivistymättömiä moukkia teillä on porukassa.
Voi toki. Minä ajattelin sinnitellä vielä yhdeksään saakka, koska silloin on Masa-kissan iltapala-aika.Joko voi mennä nukkumaan?
Toisaalta huhtapupi tai kaivuri saattaisi olla vähintään yhtä hyvä vaihtoehto.Voi toki. Minä ajattelin sinnitellä vielä yhdeksään saakka, koska silloin on Masa-kissan iltapala-aika.
Mä kävin tänään aiemmin avantosaunalla ja oon ihan poikki, että varmaan pitää alkaa nyt nukkumaan.Voi toki. Minä ajattelin sinnitellä vielä yhdeksään saakka, koska silloin on Masa-kissan iltapala-aika.
Merinovillaa ja tornilogollinen vihreä nallepuku. Vanhaa mallia.Sanoppa muuta. Lupaa aamuksi pakkasta, sinnehän täytyy pukea kahdet pitkät kalsarit.
Oli 2 saunayksikköä. Takka on tulessa.Ei vielä.
#![]()
#onpi
Onko Epsonin EH-LS9000?
Sony Bravia 7 (5100 vaihtoehtoiselta nimeltään)Onko Epsonin EH-LS9000?
#klassikkoMerinovillaa ja tornilogollinen vihreä nallepuku. Vanhaa mallia.
Toisaalta huhtapupi tai kaivuri saattaisi olla vähintään yhtä hyvä vaihtoehto.
Mimmoisia painajaisia oli? Oliko oikein tosi pelottavia?Ole kiitollinen. Mua ei saatu viikkoon herätettyä paanisten reaktioiden takia.
Näin niin järkyttäviä painajaisia, että melkein vuosi meni traumapsykologin kanssa.
Edelleen lääkärillä käynti todella vastenmielistä, ja välillä tulee viikkoja, ettei pysty nukkumaan ”flashbackien” takia.
Ei tässä nyt vielä, siellähän on ihan pimeää.Ja huomenet, eikun sumpin keittoon. Joko on kunteilla jahti päällä?