Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarinahan ei kerro mm. sitä, missä se omakotitalo on sijainnut, mikä sen arvo on ollut ja paljonko siitä on myyntihetkellä ollut lainaa jäljellä.
Sehän meni hienosti@-kake-
Joko Qt alkais olla ostopaikassa?
Haluaisin kuitenkin pysyä hengissä.Vedät koko talven kesäkumeilla vaan, niin on enempi Fård lintassa.
Näköjään 59 oon myyny edelliset toukokuussa.QT:t lähti 47 päältä edellisen osarin jälkeen. QT-omaisuus meni ja vain R-kello jäi. Nyt tuntuu ihan hyvältä päätökseltä. Harmi vaan kun en myynyt ennen sitä edellistä osaria, liian pitkään jaksoin uskoa.
Näköjään 59 oon myyny edelliset toukokuussa.
Hämmentävää kyllä. Mutta kun brooklyn 99 on katsottu loppuun...en tiedä mitä sitten.Joku siis käyttää, tai väittää käyttävänsä, kotiin hommattuja crosstrainereita?
Seuraavaksi minisarja seireenitHämmentävää kyllä. Mutta kun brooklyn 99 on katsottu loppuun...en tiedä mitä sitten.
Joo, olen kuullut että homma toimii Praguessa sillä tavalla, että yritys omistaa tai vuokraa kiinteistön, jossa on useita tai useita tai jopa useita kymmeniä huoneita, joita tämä yritys sitten (ali)vuokraa minkeille kiinteään kuukausihintaan sis. siivouksen ym. Olen kuullut, että minkeillä käy siellä vieraita jotka tekevät omassa vuokrahuoneessaan keskenään mitä aikuiset ihmiset parhaaksi katsovat. Kiinteistön omistaja on pelkkä näkymätön vuokranantaja. Mitään laitonta ei tapahdu vaikka viranomaiset ovat vuosikausia yrittäneet erästäkin massiivisen kiinteistön vuokraajaa saada linkitettyä laittomaan "tavaran" kauppaamiseen. Tällaista olen kuullut.Noissa Prahan mestoissa taas kierretään lainsäädäntöä samalla tavalla kuin thaihierontapaikoissa. Samanlaisia paikkoja on myös saunaklubit ja saippuapesupaikat. Niiden toimintaperiaate perustuu siihen, että tarjolla on mahdollisuus saunoa tai pesupalvelu ja samassa tilassa on myös makuutiloja ja asiakas maksaa sitten kalliimman hinnan tuosta palvelusta ja nainen harrastaa seksiä asiakkaan kanssa ilmaiseksi tai asiakas sopii asiasta kahden kesken naisen kanssa yksityisessä huoneessa.
Hmm minkkihän voisi myydä vaikka pullan 200 eurolla ja tarjoilla sen kontillaan...Joo, olen kuullut että homma toimii Praguessa sillä tavalla, että yritys omistaa tai vuokraa kiinteistön, jossa on useita tai useita tai jopa useita kymmeniä huoneita, joita tämä yritys sitten (ali)vuokraa minkeille kiinteään kuukausihintaan sis. siivouksen ym. Olen kuullut, että minkeillä käy siellä vieraita jotka tekevät omassa vuokrahuoneessaan keskenään mitä aikuiset ihmiset parhaaksi katsovat. Kiinteistön omistaja on pelkkä näkymätön vuokranantaja. Mitään laitonta ei tapahdu vaikka viranomaiset ovat vuosikausia yrittäneet erästäkin massiivisen kiinteistön vuokraajaa saada linkitettyä laittomaan "tavaran" kauppaamiseen. Tällaista olen kuullut.