Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarinahan ei kerro mm. sitä, missä se omakotitalo on sijainnut, mikä sen arvo on ollut ja paljonko siitä on myyntihetkellä ollut lainaa jäljellä.

Totta. Ehkä ei ole ollut aivan priimaa kamaa ja velkaa ollut. Elämässä sattuu ja tapahtuu ikäviä eikä tulevaisuuden vastoinkäymisiä voi kukaan ennustaa eikä niihin aina voi itse todellakaan vaikuttaa. Mutta joillekin vain sattuu ja tapahtuu kerta toisensa jälkeen.

Samalla tavalla kuin jollakin on aina paskat työkaverit ja paska puoliso, vaikka kuinka useasti niitä vaihtaisi.

En ole koskaan välittänyt Twicestä, mutta tuo Tzuyu on kyllä aivan uskomattoman kaunis. Taiwanilainen kpop tähti.

560930833_739150739178765_5718232350670958690_n.webp

LoveThreads.Net_566549900_18295588909266970_4484711573925550251_n.webp

LoveThreads.Net_565464461_18295588900266970_412852774011155185_n.webp

QT:t lähti 47 päältä edellisen osarin jälkeen. QT-omaisuus meni ja vain R-kello jäi. Nyt tuntuu ihan hyvältä päätökseltä. Harmi vaan kun en myynyt ennen sitä edellistä osaria, liian pitkään jaksoin uskoa.

QT:t lähti 47 päältä edellisen osarin jälkeen. QT-omaisuus meni ja vain R-kello jäi. Nyt tuntuu ihan hyvältä päätökseltä. Harmi vaan kun en myynyt ennen sitä edellistä osaria, liian pitkään jaksoin uskoa.
Näköjään 59 oon myyny edelliset toukokuussa.

Hirweetä tuskaa oottaa että uus tykki saapuis.

Sijaistoimintona jo leivottu omenapiirakka, hölskytelty läskejä (omia) sekä kuntoilusalilla että kotona crosstrainerilla.

Noissa Prahan mestoissa taas kierretään lainsäädäntöä samalla tavalla kuin thaihierontapaikoissa. Samanlaisia paikkoja on myös saunaklubit ja saippuapesupaikat. Niiden toimintaperiaate perustuu siihen, että tarjolla on mahdollisuus saunoa tai pesupalvelu ja samassa tilassa on myös makuutiloja ja asiakas maksaa sitten kalliimman hinnan tuosta palvelusta ja nainen harrastaa seksiä asiakkaan kanssa ilmaiseksi tai asiakas sopii asiasta kahden kesken naisen kanssa yksityisessä huoneessa.
Joo, olen kuullut että homma toimii Praguessa sillä tavalla, että yritys omistaa tai vuokraa kiinteistön, jossa on useita tai useita tai jopa useita kymmeniä huoneita, joita tämä yritys sitten (ali)vuokraa minkeille kiinteään kuukausihintaan sis. siivouksen ym. Olen kuullut, että minkeillä käy siellä vieraita jotka tekevät omassa vuokrahuoneessaan keskenään mitä aikuiset ihmiset parhaaksi katsovat. Kiinteistön omistaja on pelkkä näkymätön vuokranantaja. Mitään laitonta ei tapahdu vaikka viranomaiset ovat vuosikausia yrittäneet erästäkin massiivisen kiinteistön vuokraajaa saada linkitettyä laittomaan "tavaran" kauppaamiseen. Tällaista olen kuullut.

Joo, olen kuullut että homma toimii Praguessa sillä tavalla, että yritys omistaa tai vuokraa kiinteistön, jossa on useita tai useita tai jopa useita kymmeniä huoneita, joita tämä yritys sitten (ali)vuokraa minkeille kiinteään kuukausihintaan sis. siivouksen ym. Olen kuullut, että minkeillä käy siellä vieraita jotka tekevät omassa vuokrahuoneessaan keskenään mitä aikuiset ihmiset parhaaksi katsovat. Kiinteistön omistaja on pelkkä näkymätön vuokranantaja. Mitään laitonta ei tapahdu vaikka viranomaiset ovat vuosikausia yrittäneet erästäkin massiivisen kiinteistön vuokraajaa saada linkitettyä laittomaan "tavaran" kauppaamiseen. Tällaista olen kuullut.
Hmm minkkihän voisi myydä vaikka pullan 200 eurolla ja tarjoilla sen kontillaan...

Back
Ylös Bottom