Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö ne kato (eijjmuista) niitä kalssiumiarvoja päivän pari? vai lyödäänkö lisät päälle ja kattellaan myöhemmin? on siitä joku vajaa 20v kun asiaa pitäny miettiä..Nyt huomasin, jotta tästä potilashuoneesta näkyy kotoisasti pihan toiselle puolelle kylmäkirurgialle: voi seurata huvikseen vainajaliikennettä. Tuolla olisikin ollut huomattavasti rauhallisempi yö nukkua.
Voisikohan täältä jo karata kotiin.
Eikö ne kato (eijjmuista) niitä kalssiumiarvoja päivän pari? vai lyödäänkö lisät päälle ja kattellaan myöhemmin? on siitä joku vajaa 20v kun asiaa pitäny miettiä..

Mä olin ny epäkohtelias ku en morjenstellu, mutta hyvä hoitaa näin jälkikäteen. Että moro!irmalle moro näin jälkikäteen.
Potilas on nyt ahkiossa.Ei saalista.
Ole kiitollinen. Mua ei saatu viikkoon herätettyä paanisten reaktioiden takia.Minä en koskaan näe mitään kivaa
Tuttavat ovat kuvailleet kaikenlaisia jännäunia operaatioiden yhteydessäMinulla vaan vintti pimeää, ja sitten olen tylsästi jo
Mitähän, jos Sylville tehtiinkin Sham kirurgiaa ja testataan miten psykofyysinen kokonaisuus, umpieritysjärjestelmä+ piporatio reagoi tuollaiseenJuu, nyt on hypokalsemiaIllalla ja aamulla kävi vampyyri hakemassa näytteet. Parin vkon päästä kontrolliverikokeet. Siihen asti Calcichew D3.
katso liitettä 275081