Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämän päivän tiedon varassa pitäisi Supon eläköityneelle etsivälle Veikko Palkolle postuumisti myöntää kaikki mahdollistet valtion tunnustukset.

Nyt huomasin, jotta tästä potilashuoneesta näkyy kotoisasti pihan toiselle puolelle kylmäkirurgialle: voi seurata huvikseen vainajaliikennettä. Tuolla olisikin ollut huomattavasti rauhallisempi yö nukkua.

Voisikohan täältä jo karata kotiin.
Eikö ne kato (eijjmuista) niitä kalssiumiarvoja päivän pari? vai lyödäänkö lisät päälle ja kattellaan myöhemmin? on siitä joku vajaa 20v kun asiaa pitäny miettiä..

Eikö ne kato (eijjmuista) niitä kalssiumiarvoja päivän pari? vai lyödäänkö lisät päälle ja kattellaan myöhemmin? on siitä joku vajaa 20v kun asiaa pitäny miettiä..

Juu, nyt on hypokalsemia 😁 Illalla ja aamulla kävi vampyyri hakemassa näytteet. Parin vkon päästä kontrolliverikokeet. Siihen asti Calcichew D3.

20251011_094443.webp

Minä en koskaan näe mitään kivaa 😕
Tuttavat ovat kuvailleet kaikenlaisia jännäunia operaatioiden yhteydessä 🦄 Minulla vaan vintti pimeää, ja sitten olen tylsästi jo
Ole kiitollinen. Mua ei saatu viikkoon herätettyä paanisten reaktioiden takia.

Näin niin järkyttäviä painajaisia, että melkein vuosi meni traumapsykologin kanssa.

Edelleen lääkärillä käynti todella vastenmielistä, ja välillä tulee viikkoja, ettei pysty nukkumaan ”flashbackien” takia.

Olipa komiata.
Tuuli kuhtalaisesti välillä.
Kepit talviteloille ja nauttimaan voittajajoukkueen ilmaista illallista.

Hipstamatic-Photo-781888629-437720.jpg

Jotku aina horisee että elämä paranee iän myötä. Vitu*. Taas vuos lisää ja edelleen selkää särkee, #lihavaolo vahvasti läsnä ja valo tunnelin päässä lienee juna.

Back
Ylös Bottom