Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt taitaa uni viedä voiton väsyneestä. Voisin yrittää vielä palata ennen yöthreadin sulkeutumista tältä yöltä.

Elän mun unelmaa.

Oon opettanut ei-suomalaisille muijille viime päivinä miten sanotaan "Haluan munaa".. Ne halus jostain syystä oppia...

Jahas. Mielenkiintoista. Opetit tervehtimään miehiä sanomalla "Haluan munaa"?

Onko ollu mitään sutinaa? Onko pim.. onko ollu kosteat ladut?
En haluais kehuskella enkä arvailla mutta luulen että yrittämällä saisin täältä pimppiä mistä vaan koska vaan ja melkeinpä keneltä vaan. Mutten yritä. Se on käsittämätöntä miten kovaa valuuttaa sinisilmäinen blondi eurooppalainen on tässä mikkihiirimaassa.

Jahas. Mielenkiintoista. Opetit tervehtimään miehiä sanomalla "Haluan munaa"?
Ei; kyllä ne halus tuon nimenomaisen lausahduksen oppia.

paneskelet toinen toistaa kiimaisempia tyttöjä ja oot ihan kiskalla aamusta iltaan?
Oon pikemminkin ihan naamat illasta aamuun. Nyt on aamu eli alan jo vähän selvitä.

En haluais kehuskella enkä arvailla mutta luulen että yrittämällä saisin täältä pimppiä mistä vaan koska vaan ja melkeinpä keneltä vaan. Mutten yritä. Se on käsittämätöntä miten kovaa valuuttaa sinisilmäinen blondi eurooppalainen on tässä mikkihiirimaassa.

mitä helvettiä sä odotat? :eek:

Oon pikemminkin ihan naamat illasta aamuun. Nyt on aamu eli alan jo vähän selvitä.

Ei paha. Nyt ku vielä alat sit sen paneskelun ni hyvä tulee :thumbs:

Back
Ylös Bottom