Minulla tuottaa ongelman sekin, että ei ole tullut saippuakaan maistettua
en tiedä miltä maistuu
myös kusi ja paska maistamatta
Entä kolikon maku?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla tuottaa ongelman sekin, että ei ole tullut saippuakaan maistettua
en tiedä miltä maistuu
Epäilen vahvasti tätä lausuntoa. Siinä kun aamuyön tunteina baarista naaratun, hieman humalaisen pirkon jalkoväliin laskeutuu niin aromi lienee aika vahvasti läsnä.myös kusi maistamatta
Epäilen vahvasti tätä lausuntoa. Siinä kun aamuyön tunteina baarista naaratun, hieman humalaisen pirkon jalkoväliin laskeutuu niin aromi lienee aika vahvasti läsnä.
Entä kolikon maku?
Se on täsmälleen näin. En olisi paremmin osannut asiaa tiivistää. Hyvin synkäksi menisi laiffi ilman tuota sekoilua siitäkin huolimatta että se kysyy kärsivällisyyttä ja pankkitilin saldoa.Pieni keittiöpsykologi mussa sanoo, että juuri tämän takia sä siitä minkistä tykkäätkin. Täällä kun on ihmetelty, että miten jaksat kattella tommosta niin sehän on puhdasta elämäniloa, joka ehkä useammin löytää elämään kääpiöiden mukana. Vanha sanontahan sanoo, että hyvät miehet kuolevat kolmekymppisinä, mutta haudataan vasta 50 vuotta myöhemmin. Siinä välissä on monta synkkää vuosikymmentä, ellei löydä jostain tuollaista elämänlähdettä.
Kyllä mä pidän sitruunasta, joka aamu juon sitruunamehuaKyllähän sitruuna saa olon pirteäksi ja raikkaaksi, joten ehkä mielikuva itsestä on sitten jotain muuta kuin väsynyt sohvaperuna.
Meillä kyllä lapsena syötettiin saippuaa kotona, jos kiroiltiin.Minulla tuottaa ongelman sekin, että ei ole tullut saippuakaan maistettua
en tiedä miltä maistuu
Eikä se vaadi ku normaalia seksiä, harvoin sitä juoksee ensi pesulle. Jos ei ny ihan tolkuttoman kauaa ole pesustaEpäilen vahvasti tätä lausuntoa. Siinä kun aamuyön tunteina baarista naaratun, hieman humalaisen pirkon jalkoväliin laskeutuu niin aromi lienee aika vahvasti läsnä.
Minulla on lähes parikymmentä vuotta aikaa edellisestä baaripirkosta, mutta tuskin evoluutio on ehtinyt siinä ajassa isommin vaikuttaa. Eipä se niin kliinistä ole vesijohdottomalla mökilläkään, mutta mitä sitten. Eläimiähän tässä kumminkin ollaan. Ainakin me keski-ikäiset setämiehet olemme. Sikoja.onko todistusaineistoa tästä?
Minulla ei ole
Nimenomaan. Klassinen "vasta pesty ja kerran kustu".Eikä se vaadi ku normaalia seksiä, harvoin sitä juoksee ensi pesulle. Jos ei ny ihan tolkuttoman kauaa ole pesusta
Ja aina kun jalkojen välissä käy kielen kanssa, on siellä hieman urean makua, jos ei vartavasten käy pesulla juuri ennen. Squirttauskin on pääosin ureaa. Mä ainakaan vaadi kuurausta, jos ei silmiä kirvele.Minulla on lähes parikymmentä vuotta aikaa edellisestä baaripirkosta, mutta tuskin evoluutio on ehtinyt siinä ajassa isommin vaikuttaa. Eipä se niin kliinistä ole vesijohdottomalla mökilläkään, mutta mitä sitten. Eläimiähän tässä kumminkin ollaan. Ainakin me keski-ikäiset setämiehet olemme. Sikoja.
Kauheen rajottunu. Pikkusuolanen on just hyväluuletteko Te että minä johonkuhun kapakkavosuun tungen kieleni?
enkä muutenkaan ellei ole juuri pesty
en ole kulinaristi
Hyi, ei saa kattoa!Onhan sullakin tossa kuva pelti paljaana.![]()
Minähän pelkään lääkärietä, myös hammas. Ties mikä hammasmätä tarttuu vosun pildeen!
Noutopiste ei löydä pakettia, postin aspa sanoo että on se siellä. Nyt menee jännäksi.Eipä ole ennen käynyt tilannetta, että paketti joka on noudettavissa ei löydy. Saa nähdä koska ja mistä se mahtaa sitten löytyä.![]()