Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan vakavasti puhuen kyllähän tuota minkkini elämänfilosofiaani pitää myös ihailla vaikka se vaikuttaa ihan holtittomalta. Elää hetkessä eikä murehtia menneistä eikä tulevasta. Asiat hoidetaan sillon kun ne on ajankohtaisia. Juuri päinvastainen filosofia kuin itselläni enkä voi sanoa, että tämä olisi ollut mikään mahtava henkinen menestystarina. Päinvastoin.
Pieni keittiöpsykologi mussa sanoo, että juuri tämän takia sä siitä minkistä tykkäätkin. Täällä kun on ihmetelty, että miten jaksat kattella tommosta niin sehän on puhdasta elämäniloa, joka ehkä useammin löytää elämään kääpiöiden mukana. Vanha sanontahan sanoo, että hyvät miehet kuolevat kolmekymppisinä, mutta haudataan vasta 50 vuotta myöhemmin. Siinä välissä on monta synkkää vuosikymmentä, ellei löydä jostain tuollaista elämänlähdettä.

Juuri näin. Sen vuoksi yhdelle on vapautta näyttää paljasta ihoa ja toiselle vapautta on pukeutua niin peittävästi kuin muslimimies käskee - oman halun mukaan.

Ainoa logiikka tässä lienee se, että valkoinen kantaväestömies ei saisi sanoa näistä mitään kriittistä mihinkään suuntaan.

Meillä vuosipäivä, en juhli

thumbnail_Näyttökuva 2025-09-09 kello 8.40.29.webp

Mä ymmärrän naisia. Itsekin vilautan peenistä aika ajoin ja se voimaannuttaa. Varsinkin peenis kuvien lähettely kysymättä tuntemattomille naisille. Itse valittu asia, eikä toimita toisten luomien odotusten tai sääntöjen mukaan.
Niin. Rintaliivien poisjättäminen ja genitaalien esittely eivät onneksi yleisesti ole verrannollisia keskenään, ja siksi Suomessa vain toinen näistä on kriminalisoitu.

Vaikka kyllähän naisten pitäisi pukeutua miehiä varten niin, että raukat eivät ole ihan kikkeliensä armoilla.

Tuosta ajasta vois hyvin käyttää muutaman tunnin yhtymiseen.

#negative

olen huomattavasti suuremman osan päivää hereillä &täydellisen joutilas

sitä valveillaoloaikaa olisi mielinmäärin hyväksikäytettävissä

tuossa vuosikatsauksessa jostain syystä onely puolenvuoden unet mainittu, minkähäntähären?

thumbnail_Näyttökuva 2025-09-09 kello 10.51.00.webp

mohla ei ilmeisesti pidä jumalten yrtistä.
Isoin vitsi taitaa olla se, että eikö tuo kuva ole/ollut sef harri syrjäsen joku ig postaus ja hänen päällään? e: on/oli hänen päällään ja ig postauksessa

Viimeksi muokattu:
Minulla tuottaa ongelman sekin, että ei ole tullut saippuakaan maistettua

en tiedä miltä maistuu

myös kusi ja paska maistamatta

Back
Ylös Bottom